قسمت بود در فینال با دوست صمیمی‌ام مبارزه کنم/به مدال بازی‌های آسیایی فکر می‌کنم

7:00 - 03 دی 1395
کد خبر: ۲۵۸۴۹۱
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
پدیده بوکس ایران گفت: اسب خود را برای ایستادن روی سکوی بازی‌های آسیایی زین کرده‌ام و تمام تلاش خود را برای رسیدن به این مهم انجام می‌دهم.

سجاد محمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی میزان، در خصوص کسب مدال طلای رقابت‌های قهرمانی کشور بوکس اظهار داشت: هیچگاه از مبارزه فراری نبودم و رقابت‌های قهرمانی کشور را یک نقطه شروع برای خودم پس از چند ماه استراحت می‌دانستم و خداروشکر که به مدال طلا رسیدم.

وی در پاسخ به این سوال که از تقابل با «هومن طغانی» در دیدار پایانی چه حسی داشت، گفت: «هومن» دوست صمیمی من است و این برای نخستین بار بود که در رقابت‌های بزرگسالان با او رقابت می‌کردم. به هر حال او یک وزن بالاتر آمده بود و قسمت اینطور شد که فینال را با دوست صمیمی‌ام مبارزه کنم.

پدیده بوکس ایران در ادامه گفت: در سال های گذشته همیشه بوکسورهای سنگین وزن کشورمان در میادین مختلف مدال آوری کردند اما من می‌خواهم یک سبک وزن مدال آور برای بوکس ایران باشم.

محمد پور ادامه داد: به مدال بازی‌های آسیایی 2018 فکر می‌کنم و اسب خود را برای رسیدن به این مهم زین کرده‌ام و بی‌صبرانه منتظر شروع دور جدید اردوهای تیم ملی هستم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *