رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

قلعه‌نویی: در باد پیروزی مقابل استقلال خوابیده بودیم/ گل اول سپاهان خنده‌دار بود

16:34 - 26 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۶۵۱۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: در نیمه اول بازی با سپاهان، در باد پیروزی مقابل استقلال خوابیده بودیم.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، امیر قلعه‌نویی با حضور در نشست خبری، پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: در ابتدا با تبریک میلاد حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) باید به سپاهان تبریک بگویم، به خاطر دوندگی و فوتبال بابرنامه‌ای که داشتند. در نیمه اول در باد پیروزی مقابل استقلال خوابیده بودیم. تلاش کردیم ولی دوندگی لازم را نداشتیم.

وی افزود: نیمه دوم را بهتر شروع کردیم و به بازی برگشتیم ولی بر خلاف جهت بازی گل دریافت کردیم و حاتمی هم موقعیت‌ به دست آمده را گل نکرد تا در نهایت 3 امتیاز بازی را از دست بدهیم.

قلعه‌نویی در ادامه گفت: در مجموع سپاهان با انگیزه‌تر بود و جوانان این تیم فعل خواستن را به خوبی صرف کردند. این هفته آنها بودند که برتری و تلاش بیشتری داشتند و بازی را بردند. در این بازی، هم ما می‌توانستیم برنده باشیم و هم سپاهان که حریف پیروز شد و به ویسی تبریک می‌گویم.

سرمربی تراکتورسازی درباره حضور مهدی شریفی در بازی گفت: شریفی در نیمه دوم خوب بازی کرد اما حضور وی باعث نشده روند تیم تغییر کند. در هر حال او در دوران ریکاوری است و کم کم به وضعیت ایده‌آل باز می‌گردد. در نیمه دوم دو سه موقعیت داشتیم که متأسفانه به گل منجر نشد و نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. تیم نیمه دوم به خودش آمد ولی همانطور که گفتم برخلاف جریان بازی گل خوردیم.

قلعه‌نویی در مورد داوری این مسابقه گفت: این درست نیست باخت را گردن داوران انداخت. تیم داوری خوب بود و سوت‌های داور بر نتیجه بازی تأثیرگذار نبود. باید باخت را خودمان گردن بگیریم. اول به غرور خودمان و دوم به برنامه خوب سپاهانی‌ها باختیم.

وی افزود: در نیمه اول یک گل خنده‌دار خوردیم و بعد از گل تمام تلاشمان را کردیم ولی نتوانستیم از موقعیت‌ها خوب استفاده کنیم. این جزیی از فوتبال است که روزی حق‌مان برد است شکست بخوریم و روزی که حقت مساوی است ببری. ما باید به دنبال تقویت نقاط ضعف و قوت باشیم.

سرمربی تراکتورسازی در مورد عملکرد شهرام گودرزی گفت: تنها کسی که امروز در حد و اندازه‌های خودش ظاهر شد گودرزی بود. اگر تا به امروز به دنبال دفاع چپ بودم بعد از عملکرد خوب او حساب ویژه‌ای روی او باز می‌کنم. شکست سخت است و در این بازی حق ما مساوی بود. اگر حاتمی از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده می‌کرد جریان بازی تغییر می‌کرد.

قلعه‌نویی در پایان درباره برنامه تیمش برای دیدار با نفت و گاز گچساران در جام حذفی عنوان کرد: از امروز به اردو می‌رویم و شب را در هتل می‌مانیم. یکی از دوستان محبت کرده و یک پرواز چارتر در اختیار ما گذاشته تا به راحتی به گچساران برویم. پیش از بازی امروز هم این برنامه را در دستور کار داشتیم که به اردو برویم. جام حذفی برای ما مهم است و با قدرت در آن شرکت خواهیم کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *