ارزش قهرمان جهان بیش از 30 میلیون تومان است/سوپر لیگ ملی‌پوشان را زیر سوال می‌برد!

0:01 - 23 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۴۹۷۹
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
رقابت‌های سوپر لیگ کاراته در حالی از هفته آینده آغاز خواهد شد که گویا مبلغ قرارداد قهرمانان جهان در این رقابت‌ها افزایش پیدا نکرده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، قصه مشکل مالی ملی‌پوشان کاراته مربوط به دیروز و امروز نیست و سال‌هاست که قهرمانان کشورمان از مبالغ قرارداد خود ناراضی هستند.

در روزهایی که تمام تیم‌ها خود را برای فصل جدید سوپر لیگ کاراته آماده می‌کنند، اکثر ملی پوشان کشورمان که سابقه قهرمانی جهان و آسیا را دارند، از مبلغ قرارداد خود ناراضی بوده و بالاجبار در رقابت‌های لیگ حضور پیدا می‌کنند.

به نظر می‌رسد سقف قرارداد ملی‌پوشان کاراته مانند فصل گذشته، حدود 30 میلیون تومان است. مبلغی که بی تردید در شان یک قهرمان جهان نیست و اگر مشکلات مالی ورزشکاران وجود نداشت، شاید هیچ یک از ملی‌پوشان کشورمان حاضر به شرکت در این رقابت‌ها نمی‌شدند.

شکی نیست که برگزاری رقابت‌های لیگ برای هر رشته ورزشی امری ضروری است و به حفظ آمادگی ورزشکاران کمک می کند اما قطعا یک ورزشکار باید برای حضور در لیگ انگیزه داشته باشد.

این بی انگیزگی در برخی ملی پوشان به حدی رسیده که قهرمان کاراته جهان از حضور در تیم پر ستاره دانشگاه آزاد سرباز می‌زند و پیشنهاد مالی پایین را دلیل عدم حضور در سوپر لیگ می‌داند.

دوران سرپرستی سید حسن طباطبایی حدود یک ماه دیگر به پایان می‌رسد و این وظیفه رئیس بعدی این فدراسیون است که شان ملی‌پوشان خود را حفظ کند زیرا ارزش یک قهرمان جهان بیش از 30 میلیون تومان است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *