نگاهی به اهداف روسیه در اعزام نیروی زمینی به سوریه/ورود «نیروهای ویژه چچنی» به سوریه واقعیت دارد؟

5:00 - 21 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۴۰۸۲
پایگاه «دبکا فایل» در گزارشی نوشت: ارتش روسیه تاکنون نیروهای زمینی قابل توجه‌ای را به جنگ سوریه وارد نکرده اما از اعزام نیروهای ویژه چند هدف را دنبال می کند.
به گزارش گروه بین‌الملل ، پایگاه تحلیلی-خبری «دبکا فایل» به نقل از منابع امنیتی ضمن اعلام این خبر که ارتش روسیه هفته گذشته نزدیک به هزار نفر از نیروهای ویژه خود موسوم به «نیروهای ویژه چچنی» را به سوریه اعزام کرده می‌نویسد: ارتش روسیه تاکنون نیروهای زمینی قابل توجه‌ای را به جنگ سوریه وارد نکرده و از اعزام این نیروهای ویژه چند هدف را دنبال می کند.

تحلیل پایگاه صهیونستی از ورود نیروهای ویژه روسیه به خاک سوریه


«دبکا فایل» در ادامه ضمن بیان اینکه نیروهای ویژه چچنی ارتش روسیه بسیار آموزش‌دیده و بسیار ماهر هستند به نقل از منابع امنیتی و نظامی خود سه دلیل عمده را برای اعزام این نیروها در این مقطع از جنگ سوریه عنوان می کند که عبارتند از:

1- از این پس این نیروها مسئولیت حفظ و تثبیت قلمروهایی را دارند که  نیروهای ارتش سوریه و حامیانش به خصوص در شهر حلب آزاد می کنند.



تحلیل پایگاه صهیونستی از ورود نیروهای ویژه روسیه به خاک سوریه

2- برای تقویت کیفیت آموزش نیروهای سوریه، حزب‌الله، و دیگر نیروهای حامی بشار اسد، کماندوهای خبره و ماهر این نیروهای ویژه می‌توانند نیروهای حامی دولت سوریه را برای نبردهای آتی «ادلب» در شمال و «داریا » در جنوب سوریه آموزش دهند.

تحلیل پایگاه صهیونستی از ورود نیروهای ویژه روسیه به خاک سوریه


3- ورود این تعداد نیروهای ویژه موجب می شود که ولادیمیر پوتین و سرگئی لاوروف دیگر مجبور نباشند که برای پایان دادن به جنگ سوریه نیروهای زمینی بیشتری به خاک سوریه وارد کنند و طبیعتا اعزام نیروهای بیشتر، تلفات بیشتری نیز با خود دارد.



فرهاد
|
-
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۱
0
0
کار خوبی کردن کاش تعداد این نیروها دو برابر بشه
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *