رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کمیسیون های تخصصی بررسی لایحه بودجه سال 96 را آغاز کنند

10:25 - 17 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۲۸۸۸
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه توزیع لایحه بودجه بین نمایندگان آغاز شده است کمیسیون های تخصصی بررسی لایحه بودجه سال 96 را آغاز کنند.
کمیسیون های تخصصی بررسی لایحه بودجه سال 96 را آغاز کنندبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، علی لاریجانی رئیس مجلس در صحن علنی مجلس با اشاره به تقدیم لایحه بودجه سال 96 و توزیع آن بین نمایندگان اظهار کرد: نمایندگان مجلس از زمانی که بودجه توسط دولت به مجلس تقدیم شد ده روز فرصت دارند تا نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص بودجه به کمیسیون تخصصی ارائه کنند.

وی افزود: نمایندگان باید به این مهلت ده روزه توجه داشته باشند و نظرات خود را در این مدت به کمیسیون های تخصصی ارائه دهند.

رئیس مجلس خاطر نشان کرد: کمیسیون های تخصصی 15 روز برای بررسی لایحه بودجه سال 96 فرصت دارند و باید بررسی های خود را آغاز کنند.

لاریجانی تاکید کرد: نمایندگان باید پیشنهادات خود را ظرف مدت ده روز ارائه کنند و در 5 روز پایانی پیشنهادات آنها بررسی شود لذا به نمایندگان توصیه می کنیم که از زمان استفاده کرده و اگر پیشنهادی در باره لایحه بودجه دارند ظرف ده روز آینده به کمیسیون های تخصصی ارائه دهند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *