فضای مجازی باید ساماندهی شود/ در رابطه با مدلینگ تابع قانون هستیم/ بانک مرکزی نظارت‌ را افزایش دهد

10:26 - 16 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۲۴۶۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام و المسلمین منتظری گفت: بانک مرکزی وطیفه دارد نظارت‌های خود را افزایش دهد تا جلوی سوء استفاده را بگیرد.
فضای مجازی باید ساماندهی شود/ در رابطه با مدلینگ تابع قانون هستیم/ بانک مرکزی نظارت‌ را افزایش دهدبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور در حاشیه نشست با پلیس فتا جمع خبرنگاران گفت: در زمینه برخورد با جرایم رایانه ای و وظایف پلیس فتا و دادستان ها باید هماهنگی های لازم بین این دو بخش اتفاق بیفتد و این دومین همایش با حضور دادستان های سراسر کشور در برخورد با جرایم رایانه ای بودکه با پلیس فتا برگزار شد.

وی گفت: سردار اشتری مطالبی که لازم بود را مطرح کردیم و مطالبی را به همکاران در سراسر کشور مطرح کردیم با توجه به اهمیت فضای مجازی باید این مهم ساماندهی شود از دستگاه های ذیربط به جد خواستیم که ما را کمک کنند و وظایفشان را انجام دهند تا از این فضا به نحو احسن استفاده شود و فعالیت ها در ان سازمان یافته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری تصریح کرد: بانک مرکزی وطیفه دارد نظارت های خود را افزایش دهد تا جلوی سوء استفاده را بگیرد ما هم در دادستانی با همکاری پلیس فتا همکاری های لازم را انجام می دهیم تا جلوی سوء استفاده های احتمالی را بگیریم.

وی درباره استفاده از فیلتر شکن ها گفت: وزارت ارتباطات کارهای خوبی انجام داده است؛ اما از نظر من فعالیت های این وزارت خانه قابل قبول نیست الان در مرحله ای هستیم که برخی از وزرا به خاطر فعالیت هایی که در فضای مجازی انجام می شود خواستار رسیدگی بیشتر هستند. 

وی درباره مدلینگ ها نیز خاطرنشان کرد: ما تابع قانون هستیم،در کارشناسی ها هر چه برای مجرمان رایانه ای انجام می شود همان را انجام می دهیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *