طرح جهادی مهربانی، دریچه امید فرزندان اقشار آسیب دیده

1:25 - 28 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۵۸۳۱
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه دو از برگزاری اولین جلسه تشریح طرح جهاد مهربانی با شعار تهران مدرسه ای برای همه ،در منطقه دو خبر داد.

به گزارش گروه جامعه ، مسعود خسروی گفت: طرح جهاد مهربانی با هدف شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل و خانواده‌های نیازمند از طریق افراد، موسسات خیریه و سازمان های مردم نهاد و آموزش و حمایت تحصیلی از افراد مزبور آغاز شده و در این رأستا مسئولین خانه های جهاد و ایثار سرای محلات با تبلیغات و ارتباط با مراکز مربوطه در سطح محله خود نسبت به شناسایی و معرفی فرزندان بازمانده از تحصیل اقشار آسیب دیده اقدام می‌کنند.

خسروی گفت: این طرح به عنوان یک طرح ارزشی و اثرگذار در راستای پیگیری امورات اقشار آسیب دیده و خدمت پذیر در سطح خانواده می باشد.

وی با بیان اینکه این طرح به عنوان یک "جهاد شهری" تعبیر می‌شود، افزود: براساس این طرح همه ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی شهر تهران از طریق همکاری با مساجد فعال، خیریه های تخصصی مردمی و با مرکزیت خانه های جهاد سرای محلات در جهت شناسایی و ثبت مشخصات کودک بازمانده از تحصیل یا خانواده نیازمند در سامانه ثبت و پس از آن با جذب همیار آموزشی و جذب حمایت نقدی و غیر نقدی موانع آنها مرتفع می‌شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 2 در پایان تصریح کرد: کلیه فعالیت های تبلیغاتی طرح جهاد مهربانی اعم از نصب بنر و پوسترهای طرح در سطح محلات 21 گانه منطقه 2 محقق شده است و مسئولین خانه های جهاد منطقه 2 در جهت اقدام طرح توجیه شده اند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *