"جکی چان" برنده اسکار افتخاری شد + عکس

9:30 - 24 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۴۴۵۹
جکی چان در این مراسم گفت: بعد از 50 سال حضور در سینما، بازی در بیشتر از 200 فیلم و شکسته شدن تمام استخوان هایم آن را دریافت گرفتم.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، دیشب مراسم هشتمین دوره اهدای جایزه اسکار افتخاری، با تقدیر و اهدای این جایزه به چهار تن از سینماگران بزرگ دنیا همراه بود. این چهار تن در کنار یکدیگر 255 سال فعالیت سینمایی را تجربه کرده اند.



"جکی چان" بازیگر آسیایی هالیوود، "آنی وی کوتیس" تدوین گر سینما، "لین استالمستر" بازیگردان و "فردریک وایزمن" مستند ساز چهار نفری بودند که در این مراسم تقدیر شدند.

جکی چان پس از حضور روی صحنه در کنار "سیلوستر استالونه" ایستاد و گفت: 23 سال پیش این جایزه را در خانه استالونه دیدم و به او گفتم روزی یکی از اینها را به خانه خود می برم و حالا بعد از 50 سال حضور در سینما، بازی در بیشتر از 200 فیلم و شکسته شدن تمام استخوان هایم آن را دریافت گرفتم.



تام هنکس بازیگر برجسته هالیوود در سخنرانی خود گفت: جکی جان را می شود با بازیگرانی همچون "جان وین" و باستر کیتون" مقایسه کرد.

چان در ادامه سخنرانی خود افزود: من افتخار می کنم که در هنگ کنگ به دنیا آمده ام و هر کاری را هم که در فیلم هایم انجام می دهم به عشق هوادارانم است.


سیلوستر استالونه، تام هنکس، دنزل واشنگتن، نیکول کیدمن، اما استون، شان پن، رایان رینولدز، ایمی آدامز و دیو پاتل از بازیگرانی بودند که در این مراسم حضور داشتند.

اصغر فرهادی که این روزها با فیلم فروشنده در سینمای ایران و اسکار امسال حاضر است یکی دیگر از میهمانان این برنامه بود.

چند روز پیش یکی از روزنامه های سینمایی کشور از تعویق پروژه اسپانیایی فرهادی و حضور او به عنوان کارگردان یک سریال در شبکه خانگی ایران خبر داده بود که به سرعت توسط روابط عمومی پروژه فروشنده تکذیب شد.


هنوز فرهادی درخصوص این اخبار مصاحبه خاصی نکرده و موضع خود را در قبال شروع فیلمبرداری پروژه اسپانیا مشخص نکرده است اما در مراسم دیشب عکسی از وی منتشر شد که بار معنایی خاصی داشت.

کانال اطلاع رسانی فیلم فروشنده امروز عکسی از اصغر فرهادی در کنار پدرو آلمادوار (تهيه كننده فيلم بعدى فرهادى در اسپانيا) در هشتمين مراسم اسكار افتخارى منتشر نمود.

انتشار این عکس از سوی منبع خبررسانی فیلم "فروشنده" خود می تواند جوابی بر اخبار منتشر شده درباره پروژه اسپانیایی فرهادی باشد. پروژه ای که قرار است در آن خاویر باردم و پنلوپه کروز به عنوان بازیگران اصلی به ایفای نقش بپردازند.

گفتنی است در مراسم دیشب پل ورهوفن کارگردان فیلم فرانسوی "او" یکی از رقبای اصغر فرهادی در اسکار هم حضور داشت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *