محموله ظروف شيشه ای قاچاق در اراک توقيف شد

17:05 - 21 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۳۳۵۰
جانشين فرمانده انتظامی استان مرکزی از توقيف يك محموله قاچاق ظروف شيشه به ارزش دو ميليارد ريال در عمليات مأموران پليس آگاهي خبر داد.
به گزارش گروه جامعه ،سرهنگ یوسف سپهوندگفت: در تداوم طرح های مبارزه با قاچاق كالا، مأموران پلیس آگاهی استان در انجام تحقیقاتی از عبور محموله ای بزرگ از ظروف شیشه ای قاچاق توسط دو دستگاه خودروی كامیون از محورهای مواصلاتی استان باخبر شدند.
 
وی افزود: بلافاصله برنامه ریزی های لازم برای شناسایی و توقیف خودروها در دستور كار قرار گرفت و سرانجام روز گذشته مأموران انتظامی موفق شدند خودرو ها را در یكی از جاده های استان شناسایی و متوقف كنند.
 
جانشین فرماندهی انتظامی استان مركزی در ادامه بیان داشت:‌ در تحقیقات اولیه، رانندگان خودروها اذعان داشتند كه بار خودروها ذرت است و قصد انتقال آن را به تهران دارند.
 
سرهنگ سپهوند با اشاره به اینکه ماموران به اظهارات دو راننده مشکوک شدند و خودروها را مورد بازرسی قرار دادند، تصریح كرد: یك هزار و نه كارتن انواع ظروف شیشه ای قاچاق که کارشناسان ارزش این محموله را دو میلیارد ریال برآورد کردند، از این دو خودرو كشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مركزی با بیان اینکه سه نفر در این عملیات دستگیر شدند، خاطرنشان كرد:‌ متهمان برای برخورد قانونی به اداره تعزیرات حكومتی شهرستان اراك معرفی و هر سه نفر با قرار قانونی روانه زندان شدند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *