رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور در اشتغال به کار، رکورد زده اند

8:04 - 18 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۲۰۲۰
سخنگوی دانشگاه پیام نور گفت: درصد زیادی از فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور در حال حاضر مشغول به کار هستند و بسیاری از آن ها به راحتی وارد بازار کار خواهند شد.
محسن صدر سخنگوی دانشگاه پیام نور در گفت وگو با خبرنگار گروه جامعه اظهار داشت: ثبت نام برای  شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت صرفا بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور از 26 مهر آغاز شده و تا 24 آبان ماه ادامه دارد و این مهلت قابل تمدید نخواهد بود.

و ی افزود: تمامی افراد می توانند در این مهلت باقی مانده با آماده کردن مدارک مورد نیاز به سامانه ثبت نام دانشگاه (گلستان) به آدرس اینترنتی http://reg.pnu.ac.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

صدر در ادامه از امکان مهمان شدن دانشجویان پیام نور خبر داد.

وی  با اشاره به اینکه  دانشجویان دانشگاه پیام نور آینده درخشانی در انتظارشان است، اظهار داشت:درصد زیادی از فارغ التحصیلان این دانشگاه در حال حاضر مشغول به کار هستند و بسیاری از آن ها به راحتی وارد بازار کار خواهند شد. این آمار نسبت به دیگر دانشگاه ها از درصد بیشتری برخوردار است.

وی بیان کرد: در دانشگاه پیام نور برای فراهم شدن بازار کار دانشجویان در بعد از فارغ التحصیلی ،دوره های کارگاهی کوتاه مدت و همچنین رشته های بین رشته ای را  برگزار می کنیم.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *