دهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری برگزار می شود

9:40 - 14 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۰۵۶۱
دهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری مطابق سالهای گذشته در دو بخش دانشگاهی و کشوری در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می شود.
 به گزارش گروه جامعه ، دهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری مطابق سالهای گذشته در دو بخش دانشگاهی و کشوری در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می شود. لذا  فراخوان دهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری جهت ارسال فعالیتهای نوآورانه اعضای هیئت علمی بر اساس حیطه های  ششگانه ذیل اعلام می شود.

این حیطه های شش گانه شامل تدوین و بازنگری برنامه های آموزشی،یاددهی و یادگیری، ارزشیابی آموزشی (دانشجو، هیئت علمی و برنامه )، مدیریت و رهبری آموزشی ،یادگیری الکترونیکی است.

کلیه اعضای محترم هیئت علمی می¬توانند فعالیتهای نوآورانه خود را در قالب فرمت Word در صفحات بدون حاشیه و قابل Edit به همراه مستندات حاوی کلیه اطلاعات ضروری که امکان تکرارپذیری در شرایط مشابه را فراهم آورده و ارزیابی آن را تسهیل کنند، (فقط به صورت فایل الکترونیکی) به دبیرخانه دهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری واقع در معاونت آموزشی - مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی -واحد ارزشیابی و یا به آدرس ایمیل iranmotahari@yahoo.com تا تاریخ 3/9/95 جهت بررسی و اجرای فرایند های داوری ارسال کنند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *