رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نیروهای بسیج مردمی عراق 7 روستا را در غرب موصل آزاد کردند

13:03 - 08 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۸۲۵۵
نیروهای بسیج مردمی عراق در نخستین روز از عملیات رسمی خود در قالب آزادسازی موصل 7 روستا را در غرب این شهر آزاد و 35 کیلومتر پیشروی کردند.
نیروهای بسیج مردمی عراق 7 روستا را در غرب موصل آزاد کردندبه گزارش گروه بین‌الملل ؛شبکه روسیاالیوم گزارش داد: نیروهای بسیج مردمی عراق در نخستین روز از عملیات رسمی خود در قالب آزادسازی موصل 7 روستا را در غرب این شهر آزاد و 35 کیلومتر پیشروی کردند.

سخنگوی گروه اهل الحق عراق گفت که از صبح روز شنبه عملیات آزادسازی غرب موصل آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه تمامی گروه های مردمی در این عملیات شرکت دارند اظهار داشت: تمامی اهداف عملیات ز محورهای مختلف مشخص شده است.

در همین حال فرمانده عملیات نیروهای واکنش سریع ارتش عراق، عملیات آزادسازی الشوره در جنوب موصل را منحصر به فرد توصیف کرد و گفت که این عملیات طی مدت کمتر از 2 ساعت به سرانجام رسید.

سرتیپ ستاد "داود الشمری" روز شنبه پس از عملیات آزادسازی منطقه الشوره در جنوب موصل گفت: دو روز قبل به شما گفته بودم که خبر آزادسازی الشوره را به شما می‌دهم سرانجام امروز الشوره در عملیاتی منحصر به فرد و در مدتی بسیار کوتاه آزاد شد.

وی افزود: آزادسازی الشوره در این مدت کوتاه درحالی است که تا پیش از این به عنوان یکی از مناطق اصلی تمرکز داعش به شمار می‌آمد و سرکردگان داعش در این منطقه مستقر بودند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *