رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آمادگی شهرداری تهران برای نصب درهای حائل در ایستگاه های مترو

1:25 - 06 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۷۱۸۰
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به تصویب یک فوریت طرح نصب درهای حائل در مترو تهران گفت: در صورت تصویب شورای اسلامی شهر تهران و تامین منابع مالی، شهرداری تهران نصب دیوارهای حائل را در مترو اجرا خواهد کرد.

به گزارش گروه جامعه ، مازیار حسینی گفت: امروزه در اکثر کلان شهرهای دنیا زیرساخت های ریلی به عنوان اصلی ترین زیرساخت حمل و نقل عمومی درون شهری به سرعت در حال رشد و توسعه هستند

وی افزود: در حال حاضر به کارگیری تکنولوژی های نوین جهت تسهیل تردد و افزایش ایمنی استفاده کنندگان بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است
.

حسینی با اشاره به تصویب یک فوریت طرح درهای حائل در مترو تهران گفت: شهرداری تهران این آمادگی را دارد که در صورت تصویب شورای اسلامی شهر و تامین منابع مالی این پروژه را اجرا کند.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران تصریح کرد: نصب دیوارهای حائل در ایستگاه های مترو، پروژه ای پر هزینه است که در صورت تامین منابع مالی، شهرداری تهران به بهترین نحو آن را اجرا خواهد کرد .

وی تاکید کرد: یک فوریت نصب دیوارهای حائل گرچه به عنوان یک عامل افزایش دهنده ایمنی در ایستگاه های مترو در شورای اسلامی شهر به تصویب رسیده اما در نظر داشته باشیم که در بسیاری از کشورهای دنیا این درها به دلایل متعدد اعم از وضعیت آب و هوایی مورد استفاده قرار گرفته اند. به عنوان مثال در سنگاپور درها صرفا به دلیل گرمای شدید هوا و اینکه سرمای داخل ایستگاه ها به هدر نرود، نصب شده است .

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *