سفر اعضای کمیسیون آموزش به استان سیستان و بلوچستان با هدف بررسی وضعیت آموزشی مناطق محروم

5:05 - 06 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۷۱۳۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به سفر جمعی از اعضای این کمیسیون به استان سیستان و بلوچستان گفت: هدف از این سفر بررسی وضعیت حوزه آموزشی مناطق محروم این استان است.
سفر اعضای کمیسیون آموزش به استان سیستان و بلوچستان با هدف بررسی وضعیت آموزشی مناطق محرومبه گزارش گروه سیاسی ، حمایت میرزاده در تشریح سفر اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس به استان سیستان و بلوچستان گفت: این سفر به مدت 4 روز به شهرهای سراوان، زابل و زاهدان و با هدف بررسی وضعیت آموزشی این مناطق صورت گرفته است.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کمیسیون آموزش اخیراً سفری را به استان خراسان جنوبی داشت که در آن سفر نیز وضعیت حوزه آموزش و پرورش و آموزش عالی این استان مورد بررسی قرار گرفت و سفر به استان سیستان نیز در همین راستا است تا با حضور در مناطق محروم وضعیت حوزه آموزشی استان بررسی شود.

وی به خانه ملت گفت: با توجه به اینکه مجلس در آستانه تدوین برنامه ششم توسعه قرار دارد سفر کمیسیون آموزش و تحقیقات به مناطق محروم و وضعیت آموزشی این مناطق می تواند افق دید خوبی را به نمایندگان برای تدوین برنامه ششم و همچنین بودجه های سالیانه بدهد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *