رئیس فراکسیون ولایت، دکتر لاریجانی است

23:53 - 02 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۶۰۰۴
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
امیرآبادی فراهانی گفت: رئیس فراکسیون ولایت دکتر لاریجانی است.
به گزارش گروه سیاسی به نقل از خانه  ملت؛ احمد امیرآبادی فراهانی گفت: رئیس فراکسیون ولایت دکتر لاریجانی است. فراکسیون ولایت شامل دو سو فراکسیون می شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فراکسیون ولایت به دو سو فراکسیون، ولایت و مستقلین ولایی تقسیم شده است که در نهایت از این دو سو فراکسیون یک شورای مرکزی به ریاست دکتر لاریجانی تشکیل خواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: بصورت موقت آقای حاج بابایی به عنوان رئیس سو فراکسیون ولایت انتخاب شد و بنده نیز به عنوان دبیر انتخاب شدم.

امیرآبادی فراهانی افزود: مقرر شد برای سو فراکسیون ولایت اساسنامه نوشته  و شورای مرکزی تعیین شود و همچنین افرادی را به عنوان عضو در شورای مرکزی فراکسیون ولایت معرفی کنیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: به دلیل اینکه قصد نداشتیم نام دیگری برای سوفراکسیون انتخاب شود همان نام ولایت را برای سو فراکسیون نیز انتخاب کردیم.

امیرآبادی فراهانی با بیان اینکه اعتقادی به ایجاد انشقاق در فراکسیون ولایت وجود ندارد، افزود: فراکسیون ولایت به عنوان فراکسیون اکثریت مجلس به ریاست دکتر لاریجانی به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

 ذیل فراکسیون ولایت دو سو فراکسیون شکل گرفته است.

سوفراکسیون اصولگرایان ولایی به ریاست حمیدرضاحاجی بابایی و سوفراکسیون مستقلین ولایی به ریاست کاظم جلالی ذیل فراکسیون ولایت فعالیت خواهند کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *