انتقال مجروحان ایرانی کرکوک به بیمارستان‌های تهران/مصدومیت‌ها نسبتا شدید است

14:21 - 30 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۴۹۷۴
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
حجت با بیان اینکه 4 ایرانی در حملات کرکوک شهید شدند، گفت 3 مجروح این حادثه در حال انتقال به بیمارستانهای تهران هستند.
در تدارک انتقال مجروحان کرکوک به بیمارستانهای تهران هستیمبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، مسعود حجت ، قائم مقام شرکت صانیر در گفت و گو با بخش خبری 14 شبکه یک سیما با اشاره به حمله داعش به نیروگاه در حال بهره برداری کرکوک، گفت: متاسفانه در این حادثه 4 ایرانی کشته شدند، 5 نفر نیز مصدوم شده بودند که جراحت 3 نفر از آنها نسبتا شدید است و هم اکنون در تدارک این هستیم که این سه نفر را به بیمارستانهای تهران منتقل کنیم . دو نفر دیگر نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

قائم مقام شرکت صانیر افزود : خوشبختانه نیروگاه کرکوک در حال بهره برداری بوده و زمستان امسال یک واحد آن و بهار سال اینده واحد دوم آن به بهره برداری خواهد رسید.

بنابراین گزارش، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حمله انتحاری تروریست‌های داعش به یک مرکز تولید برق در نزدیکی کرکوک عراق که منجر به شهادت و زخمی شدن چندین نفر از جمله چند تکنیسین ایرانی شد را به شدت محکوم کرد.

گفتنی است این حملات تروریستی داعش در حالی صورت می گیرد که نیروهای ارتش عراق به همراه متحدان خود عملیات سنگینی را از محورهای مختلف برای آزادسازی شهر موصل، پایگاه اصلی این گروهک تروریستی آغاز کرده اند و در روزهای گذشته تلفات سنگینی را به تروریست‌های داعش تحمیل کرده‌اند و براساس اعلام «حیدرالعبادی» نخست وزیر عراق تا آزادسازی کامل موصل و شکست داعش در عراق زمان زیادی باقی نمانده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *