رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تعیین تکلیف برای سوال از وزیر نفت در کمیسیون عمران

21:17 - 27 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۴۰۵۰
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس کمیسیون عمران مجلس، از عدم حضور وزیر نفت در کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت: سوال از وزیر اعمال ماده ۳۶ شده و به هیات رئیسه مجلس ارجاع شد.
به گزارش گروه سیاسی به نقل از خانه ملت؛ محمدرضا رضایی کوچی با اشاره به دستور کار امروز سه شنبه (27 مهرماه) کمیسیون عمران مجلس، از بررسی لایحه اصلاحات پیوست کنوانسیون بین المللی ایمنی جان اشخاص در دریا خبر داد.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، با یادآوری دستور کار این هفته کمیسیون عمران مجلس، افزود: در این جلسه مقرر شده بود وزیر نفت برای ارایه گزارش هدف گذاری و برنامه های در دست اجرا در حوزه های عمرانی، محرومیت زدایی و توسعه، میهمان این کمیسیون باشد که به علت مشغله کاری حضور نیافت.

وی با بیان اینکه در این جلسه به عملکرد وزارت نفت در خصوص تخصیص 2 میلیون تن قیر طبق قانون به دستگاه های اجرایی، پرداخته شد، تصریح کرد: در گذشته اعمال ماده 49 در این رابطه صورت گرفته بود که امروز هم با عدم حضور وزیر نفت این موضوع به صحن علنی مجلس ارجاع خواهد شد.

رضایی کوچی ادامه داد: موضوعات امروز کمیسیون عمران مجلس که قرار بود در حضور وزیر نفت مطرح شود با تهیه گزارشی به صحن علنی مجلس ارسال و پس از تایید نمایندگان به قوه قضاییه در غالب ماده 36 آیین نامه ارجاع خواهد شد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: تخلف وزیر نفت در حوزه تامین و توزیع قیر رایگان به روستاهای کشور و همچنین عدم تزریق 50 درصد از عواید فروش گازوئیل به راه آهن و حوزه راهداری دیگر نقد کمیسیون به وزیر نفت بوده که این نیز به قوه قضاییه ارجاع خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *