رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

برگزاری دوره HSE برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا دانشگاه علم و صنعت

10:12 - 27 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۳۷۰۰
معاونت پژوهشی دانشگاه علم و صنعت چگونگی و زمان بندی برگزاری اولین دوره ی آموزشی HSE ویژه ی دانشجویان جدید مقطع کارشناسی ارشد و دکترا این دانشگاه را اعلام کرد.
تورج محمدی معاون پژوهشی دانشگاه علم و صنعت در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه اظهار داشت:محل برگزاری دوره ی HSE برای دانشجویان دانشکده های مهندسی شیمی، مهندسی مواد و متالورژی و شیمی مجتمع حضرت امام خمینی(ره) واقع در ضلع شمال غربی دانشگاه خواهد بود و  محل برگزاری همین دوره برای دانشجویان چهار دانشکده ی مهندسی برق، مهندسی مکانیک، مهندسی کامپیوتر  و فیزیک ،سالن شهید بهرامی واقع در روبه روی درب اصلی دانشگاه است.

وی افزود:ساعت شروع این دوره ساعت 7:30 صبح روز پنجشنبه 29 مهرماه 95 است.امتحان دوره ی روز شنبه، اول آبان ماه 95 برگزار خواهد شد.

معاون پژوهشی دانشگاه علم و صنعت در ادامه گفت: تنها دانشجویانی می توانند مجوز ورود به آزمایشگاههای دانشکده های مذکور را دریافت کنند که دراین دوره شرکت کرده و موفق به کسب نمره ی قبولی در آن شده باشند.

وی تصریح کرد:حضور دانشجویان جدید کارشناسی ارشد و دکتری این دانشگاه در دوره مذکور الزامی است و این گروه از دانشجویان، بعد از گذراندن این دوره و کسب نمره قبولی در آن، می توانند مجوز ورود به آزمایشگاههای دانشکده رابگیرند.

محمدی در پایان خاطر نشان کرد: به زودی دوره ی یک روزه HSE  برای دانشجویان سنوات گذشته مقطع کارشناسی ارشد و دکترا دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار خواهد شد و شرکت این دسته از دانشجویان در دوره ی پیش رو امکان پذیر نیست.
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *