بی‌خبری کادر فنی تیم ملی از تصمیم مسئولان فدراسیون تکواندو!

2:00 - 27 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۳۴۳۳
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
به نظر می‌رسد مسئولان فدراسیون تکواندو قصد تغییر در راس کادر فنی تیم بزرگسالان را ندارند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، در روزهایی که بازار شایعات برای کادر فنی تیم ملی تکواندو بسیار داغ است، اخباری حاکی از حفظ سرمربی و کنار رفتن مربی تیم بزرگسالان به گوش می رسد. خبری که تاکنون نه تایید و نه تکذیب شده است و جالب اینجاست که خود اعضای کادر فنی هم اطلاعی از شرایط تیم ملی ندارند. اما نظر سرمربی و مربی تیم ملی تکواندو در این خصوص بسیار جالب است.

بیژن مقانلو در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی در این مورد اظهار داشت: واقعا هیچ اطلاعی از ادامه یا قطع همکاری با تیم ملی ندارم. امیدوارم هرچه زودتر تصمیم نهایی اتخاذ شود تا زمان از دست نرود. اینکه شایعاتی مبنی بر جدایی برخی نفرات به گوش برسد امری طبیعی است اما نباید به حرف این و آن اتکا کرد زیرا تصمیم نهایی را فدراسیون میگیرد و من تابع آن تصمیم خواهم بود.

مهدی بی باک از عدم صحبت با فدراسیون در خصوص ادامه همکاری خبر داد.

بی‌باک به خبرنگار میزان گفت: از زمانی که المپیک تمام شد تابه‌حال تنها یک جلسه با مسئولان فدراسیون داشتم که در خصوص دلایل عدم نتیجه گیری در المپیک صحبت کردیم و اصلا نمی‌دانم وضعیت کادر فنی چه خواهد شد.

وی افزود: کاری به شایعات ندارم زیرا افرادی که وقت اضافه دارند به ایجاد شایعات می پردازند.

به گزارش میزان‌، بی تردید انتخاب هرچه زودتر کادر فنی از هر نظر به صلاح فدراسیون تکواندو خواهد بود، زیرا با ادامه امروز و فردا کردن مسئولان این فدراسیون، هر روز باید منتظر یک شایعه جدید در خصوص کادر فنی باشیم.

تمام این اخبار در شرایطی به گوش می‌رسد که پیش از این قرار بود سرمربی تیم ملی تغییر کند اما حالا به نظر می‌رسد پولادگر با یک حرکت رونالدینیویی می‌خواهد دستیاران مقانلو را تغییر دهد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *