رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مهلت استخدام در آموزش و پرورش امروز به اتمام می رسد

11:00 - 25 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۲۷۹۳
دسته بندی: جامعه ، عمومی
مشاور عالی سازمان سنجش کشور گفت: ساعت 24 امروز یکشنبه 25 مهرماه مهلت ثبت نام جهت شرکت در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش به اتمام می رسد.
حسین توکلی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده و با در نظر گرفتن مهلت تمدید شده، ثبت نام برای شرکت در آزمون استخدامی سال 95 وزارت آموزش و پرورش امروز به اتمام می رسد.

وی افزود: مهلت تمدید شده به هیچ وجه برای بار دیگر تمدید نخواهد شد و کلیه داوطلبان متقاضی موظف هستند ثبت نام خود را تا ساعت 24 امروز یکشنبه 25 مهرماه نهایی کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور با اشاره به جذب حدود 10 هزار نیرو در وزارت آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: مقرر شده در قالب آزمون استخدامی، 10 هزار نیروی پیمانی جذب وزارت آموزش و پرورش کشور شوند.

توکلی در خصوص اصلاحات صورت گرفته در دفترچه آزمون استخدامی سال 95 وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: روز گذشته با توجه به اعلام وزارت آموزش  و پرورش اصلاحاتی در دفترچه راهنمای جذب نیرو در این وزارتخانه صورت گرفت و این اصلاحات به روی سایت سازمان سنجش کشور قرار گرفت.

وی با ارائه آماری از تعداد ثبت نام کنندگان در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش کشور اذعان کرد: تا ساعت 10 صبح امروز یکشنبه 25 مهرماه 95 تعداد 177 هزار و 342 داوطلب ثبت نام خود را نهایی کرده اند.

گفتنی است، آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش روز جمعه 21 آبان ماه برگزار خواهد شد.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *