رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مقابل کره‌جنوبی باید حواس‌مان باشد روی ضدحملات گل نخوریم/ تمرکز ملی‌پوشان باید به بازی باشد نه حاشیه‌سازی کره‌ای‌ها

9:50 - 19 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۰۷۶۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدافع اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: باید مقابل کره‌جنوبی حواس‌مان باشد كه روی ضدحملات گل نخورده و به نفع حریف كار نكنیم.
كعبی: باید از قبل برای برگزار نشدن بازی در شب عاشورا برنامه‌ریزی می‌كردیم / با برد كره‌جنوبی راه صعود هموار می‌شودحسین كعبی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی درباره عملكرد تیم ملی فوتبال مقابل ازبكستان اظهار داشت: به نظرم ایران توانست مقابل ازبكستان یك بازی منطقی را به نمایش گذاشته و با اینكه خوب بازی نكردیم اما مهم سه امتیاز بود که بدست آوردیم.

وی افزود: اینكه نتوانستیم مقابل ازبكستان نمایش خوبی داشته باشیم شاید به دلیل آن بود كه ازبكستان حریف دست و پا بسته‌ای مقابل ایران نبود و به دنبال پیروزی در خانه بود ضمن اینکه دفاعی بازی كردن تیم ملی مقابل ازبكستان دلیلش این بود که کی‌روش می‌خواست با امتیاز تاشکند را ترک کند.

بازیكن سابق تیم ملی درباره بازی تیم ملی ایران مقابل كره‌جنوبی و حساسیت‌هایی كه روی این بازی از حالا به وجود آمده، گفت: كیفیت تیم كره‌جنوبی مشخص است و این تیم بازیكنانی دارد كه در اروپا و لیگی مثل لیگ برتر انگلستان بازی می‌كنند. باید در این مسابقه حواس‌مان باشد كه روی ضدحملات گل نخورده و به نفع حریف كار نكنیم.

وی ادامه داد: كسب سه امتیاز و شكست كره‌جنوبی، بدون شك استارت خوبی برای تیم ملی بابت حضور در جام‌جهانی 2018 روسیه خواهد بود. باید تمام تمركزمان روی بازی باشد و گرفتار حاشیه‌های احتمالی که کره‌ای‌ها ایجاد نکنیم باشیم تا بتوانیم در كنار حفظ حرمت عاشورا كه قطعا توسط تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی هم رعایت خواهد شد، سه امتیاز این مسابقه را به دست بیاوریم.

انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *