رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کیهانی دو و میدانی را نابود کرده است/ با رکورد و مدال نمی‌توانم هزینه‌های زندگی را پرداخت کنم

5:20 - 19 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۰۶۴۱
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
ملی‌پوش پرتاب دیسک ایران گفت: در حال حاضر با رکورد و مدال نمی‌توانم هزینه‌های زندگی را پرداخت کنم و باید به فکر آینده‌ام باشم.

محمود صمیمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد عملکرد کیهانی در فدراسیون دو و میدانی اظهار داشت: نمی‌دانم کیهانی با چه وعده‌هایی رئیس فدراسیون شد اما از وقتی که این سمت را به عهده گرفته وضعیت دو و میدانی از قبل هم بدتر شده است. شرایط طوری شده است که من به عنوان یک ورزشکار المپیکی نمی‌توانم حتی هزینه‌های زندگی خودم را پرداخت کنم.

وی افزود: حدود 6 ماه است که حقوقی دریافت نکرده‌ایم وقتی هم تماس گرفتیم دبیر فدراسیون گفت حقوق‌ها را قطع کردیم. کیهانی حقوق‌ها را براساس رابطه و دوستی پرداخت می‌کند.

صمیمی تصریح کرد: برای من مهم است بدانم وقتی رئیس فدراسیون تبلیغ می‌کند که این شرکت یا این سازمان اسپانسر دو و میدانی شده است. پس پول‌ها کجا هزینه می‌شود که ما ورزشکاران به دنبال کار و منبع درآمد هستیم؟!

وی درمورد وضعیت باشگاه‌ها گفت: باشگاه‌ها وضعیت بسیار بدی دارند من تاکنون ندیده بودم که باشگاه نفت مطالبات دو و میدانی‌کاران را پرداخت نکند اما اکنون وضعیت به جایی رسیده که هنوز حقوق یک سال گذشته را از این باشگاه دریافت نکرده‌ام.

صمیمی با اشاره به انگیزه ی پایین ورزشکاران و رکوردهای ضعیف در لیگ اظهار داشت: وقتی که ورزشکار هیچ انگیزه‌ای برای ثبت رکورد ندارد مشخص است که تلاشی برای افزایش آن نمی‌کند، در لیگ امسال رکورد من 57 متر شد در صورتی که می‌توانستم تا 70 متر هم رکورد بزنم اما وقتی ارزشی برای فدراسیون ندارد پس چرا زحمت بکشم و استرس به خودم وارد كنم؟

صمیمی درپاسخ به این سوال که چه زمانی تمرین را آغاز می‌کنید گفت: من تمرین نمی‌کنم، روزی که کیهانی تماس بگیرد برای تمرین به او می‌گویم اول حقوق‌های عقب افتاده را پرداخت کنید و تکلیف مبلغ و نحوه پرداخت قردادهای جدید راهم روشن کنید تا به تمرین برگردم.

وی درپایان خاطر نشان کرد: 12سال است که عضو تیم ملی هستم اما هیچ آینده‌ای ندارم اگر شغل دیگری انتخاب می‌کردم اکنون وضعیتم بهتر بود. زمانی به عشق مدال و ثبت رکورد بدون هیچ چشم داشتی تمرین می‌کردیم اما در حال حاضر با رکورد و مدال نمی‌توانم هزینه‌های زندگی را پرداخت کنم و باید به فکر آینده‌ام باشم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *