رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تردد بیش از 175 میلیون خودرو در مازندران در 6 ماه

20:10 - 16 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۹۶۱۳
فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: در نیمه نخست امسال 175 میلیون خودرو در مازندران تردد کردند.
تردد بیش از 175 میلیون خودرو در مازندران در 6 ماهبه گزارش گروه جامعه ،سردارسید محمود میرفیضی در جمع نمایندگان مردم مازندران در مجلس شواری اسلامی و مجمع نمایندگان استان، ضمن تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان آقا اباعبدالله الحسین (ع)، به تشریح اقدامات و فعالیت های پلیس استان در شش ماهه نخست امسال پرداخت.
 
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان ناجا افزود: برابر تاکیدات فرماندهی معظم کل قوا، نیروی انتظامی باید مظهر اقتدار ملی، یار مهربان و در تراز جمهوری اسلامی باشد.
 
فرمانده انتظامی استان مازندران برقراری نظم و امنیت عمومی را برای اقشار مختلف جامعه از جمله وظایف و ماموریت های مهم پلیس در جامعه برشمرد.
 
سردار میرفیضی همچنین پاسخگویی به مطالبات مردمی در حوزه های مختلف اجتماعی، مبارزه با موادمخدر، تغییر ویترین اجتماعی جامعه و حوزه اممنیت اخلاقی را از ماموریت های مهم نیروی انتظامی برشمرد و افزود: با توجه به رویکرد جامعه محوری پلیس و نقش مردم در تامین نظم و امنیت، پلیس به دنبال اعتماد سازی و جلب حداکثری مشارکت های مردمی در برقراری امنیت است.
 
فرمانده انتظامی استان مازندرانضمن تشریح عملکرد و دستاوردهای انتظامی استان در مقابله با جرایم و کاهش وقوع جرم ، اظهار داشت: در حوزه مبارزه با موادمخدر در شش ماهه نخست امسال بیش از یک تن و 400 کیلو گرم انواع موادمخدر کشف شد که این میزان در  مقایسه با مدت مشابه سال قبل 39 درصد افزایش داشته است.
 
وی همچنین از کشف 460 میلیارد ریالی کلاهبرداری ها و بازگرداند اموال به مردم در این حوزه اشاره کرد و افزود: در بخش مبارزه با قاچاق کالا 150 میلیارد ریال از اموال قاچاق کشف و در حوزه زمین خواری نیز 345 هزارمترمربع از اراضی ملی تصرف شده آزاد سازی شده است.
 
میرفیضی در ادامه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر نگاه ملی به موضوعات استانی، افزود: در این مدت بیش از 175 میلیون تردد در سطح استان صورت گرفت، که نیازمند نگاه ملی به توسعه زیرساخت ها و جاده ها و طرح های سالم سازی دریا است.
 
فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به کاهش 16 درصدی کشته شدگان حوادث رانندگی از کسب رتبه دوم کشوری در این راستا خبر داد و گفت: در بخش برخورد با تخلفات راهور 36 درصد افزایش داشته ایم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *