رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نصب تابلوی اطلاع رسانی درباره وضعیت ایمنی در ورودی بوستان ها

18:20 - 12 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۸۱۱۰
مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران گفت: طبق مفاد قرارداد شهرداری با پیمانکاران، دستورالعمل سیستم مدیریتی بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) باید در تمامی بوستان ها اجرا شود.
به گزارش گروه جامعه ، علی محمد مختاری درباره نحوه اجرای دستورالعمل های ایمنی در سطح بوستان های شهر تهران گفت: طبق دستور شهردار تهران در تمامی مفاد قرارداد پیمانکاران اجرای دستورالعمل ایمنی در خصوص مسائل ایمنی باید به طور مستمر و روزانه مورد بازبینی قرار گیرد و این موضوع در روند نظارت نیز مورد توجه است.

مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران افزود: : از سال 85 یعنی در حدود ده سال گذشته دستورالعمل ایمنی در سطح بوستان های شهر تهران وجود داشته است و در نقاط مختلف ابلاغ شده و هر سال این دستورالعمال مورد بازبینی قرار گرفته و بر حسن انجام کار در واحد (HSE) مستقر در سازمان های مختلف نظارت می شود.

مختاری با بیان اینکه سامانه HSE بهداشت، ایمنی و محیط زیست در دو هزار و 171 بوستان محله ای، منطقه ای و فرا منطقه ای شهر تهران به اجرا درآمده است، افزود: این سامانه از یک سو منجر به ارتقاء اداره و مدیریت صحیح بوستان ها شده و از سوی دیگر امکان شناسایی به موقع خطرات را فراهم کرده و از بروز حوادث و اثرات نامطلوب بهداشتی، ایمنی و محیط زیستی جلوگیری می کند.

مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران اعلام کرد: در دستورالعمل جدیدی که در خصوص سیستم مدیریتی بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) صادر شده است، مقرر شده در ورودی همه بوستان ها مواردی که باید مورد بازبینی روزانه قرار گیرد در تابلوی مشخص، ذکر شود.

وی افزود: با مشخص شدن المان های موجود در بوستان ها همانند تابلوی برق و یا وجود آبنما ، هم مردم و هم ناظر بیش از گذشته مسائل ایمنی را مورد توجه قرار می دهند و به نوعی نسبت به المان هایی که باید ایمنی در آنها مورد توجه باشد در ورودی بوستان با حساسیت بیشتری پیگیری بعمل می آورند.

مختاری اعلام کرد: اهمیت اجرای دقیق دستورالعمل سیستم مدیریتی بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) تا آنجایی برای شهرداری تهران اهمیت دارد که اخیرا این موضوع بار دیگر توسط شهردار تهران به مناطق 22 گانه بخشنامه شده و سازمان بازرسی شهرداری تهران مامور به کنترل روزانه (HSE) در سطح مناطق تهران شده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *