بررسی لایحه آلودگی هوا در کمیسیون انرژی/ قرائت گزارش آتش سوزی پتروشیمی ها بعد از تعطیلات "تاسوعا و عاشورا"

17:16 - 11 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۷۸۸۸
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
دبیر کمیسیون انرژی مجلس گفت: گزارش مربوط به آتش سوزی در پتروشیمی بعد از تاسوعا و عاشورا در کمیسیون انرژی قرائت می شود.
بررسی اصلاح لایحه آلودگی هوا در جلسه امروز کمیسیون انرژی/ گزارش مربوط به آتش سوزی پتروشیمی بعد از تاسوعا و عاشورا در کمیسیون قرائت می شود
عبدالحمید خدری دبیر کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی ، درباره جلسه امروز کمیسیون متبوعش اظهار کرد: در جلسه امروز اصلاحیه لایحه آلودگی هوا از سوی اعضا با حضور مسئولین مرتبط به این امر برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه مسئولانی از دولت، مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و نیروی انتظامی حضور داشتند تا نحوه کنترل آلودگی هوا در کشور مورد ارزیابی قرار دهند.

دبیر کمیسیون انرژی مجلس با بیان آنکه قانون اصلاحیه لایجه آلودگی هوا با توجه به تناقض هایی که داشته، رد کرده است خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم در جلسات بعد با ارائه پیشنهادات کامل و جامع تر بتوانیم اقدامات لازم را انجام دهیم.

خدری پیرامون اینکه آیا در این جلسه درباره گزارش مربوط به آتش سوزی در پتروشیمی ارائه شد اظهار کرد: در این جلسه اعضا مطالبی را پیرامون این موضوع مطرح نکردند و در حال حاضر کمیته مربوط به این مسئله در حال تکمیل گزارش نهایی خود است.

وی تصریح کرد: گزارش نهایی کمیته مربوط به آتش سوزی در پتروشیمی ها بعد از تعطیلات تاسوعا و عاشورا آماده و در کمیسیون قرائت خواهد شد تا پس از اعمال نظرات و جمع بندی نهایی در صحن علنی مجلس قرائت شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *