مرد عنکبوتی، مردآهنی، تور، هالک، مرد مورچه‌ای در نسخه تازه "انتقام جویان"+ عکس

15:00 - 11 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۶۲۷۰
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
با شروع فیلمبرداری فیلم "انتقام جویان - نبرد نهایی" خبرهایی از حضور تمام ابرقهرمان های سینمای هالیوود در این فیلم شنیده می شود.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، نسخه تازه فیلم پرفروش "انتقام جویان" با نام اصلی "نبرد نهایی" فیلمبرداری خود را آغاز نموده است. با شروع فیلمبرداری این اثر اخبار متفاوتی از حضور تعداد زیادی از ابر قهرمان ها در این فیلم شنیده می شود. تا کنون حضور برخی از این شخصیت ها در فیلم قطعی و حضور برخی در حد شایعات است.

شخصیت هایی که حضورشان در فیلم قطعی شده است

مرد عنکبوتی، مرد آهنی، تور، هالک، مرد مورجه ای در نسخه تازه

پادشاه ستارگان (Star-Lord)

پادشاه ستارگان یکی از شخصیت های قدیمی مپانی مارول است که به تازگی با بازی در فیلم نگهبانان کهکشهان پا به عرصه سینما نهاده است. در این فیلم کریس پرت نقش پادشاه ستارگان را بر عهده داشت.
 
مرد عنکبوتی، مرد آهنی، تور، هالک، مرد مورجه ای در نسخه تازه

جادوگر سرخ (Scarlet Witch)
 
با نام اصلی واندا ماکسیمُف، یک شخصیت خیالی ابر قهرمان در کتاب‌های کامیک منتشر شده توسط مارول کامیکس است. این شخصیت توسط استن لی و جک کربی خلق شده و برای اولین بار در مردان-ایکس شمارهٔ ۴ام (مارس ۱۹۶۴) معرفی شد.
 
الیزابت اولسن نقش این شخصیت را در فیلم‌های سینمایی انتقام‌جویان: عصر اولتران (۲۰۱۵) و کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (۲۰۱۶) ایفا کرده است.

مرد عنکبوتی، مرد آهنی، تور، هالک، مرد مورجه ای در نسخه تازه

سرباز زمستان (Winter Soldier)

شخصیت سرباز زمستان با بازی سباستین استن دوست صمیمی کاپیتان امریکا است که در همان دوران جنگ اول مورد آزمایشات ژنتیکی قرار گرفته و به یک ماشین کشتار تبدیل می شود.

سرباز زمستان در فیلم کاپیتان امریکا از خود رونمایی نمود و قرار است در انتقام جویان نیز حضور داشته باشد.

شخصیت هایی که هنوز حضورشان قطعی نشده است

مرد عنکبوتی، مرد آهنی، تور، هالک، مرد مورجه ای در نسخه تازه

عنکبوت سیاه (Black Widow)

ناتاشا رومانوف یا همان عنکبوت سیاه اولین بار به عنوان یک جاسوس روسی و دشمن مرد آهنی معرفی شد. او بعدها به آمریکا فرار کرد و مأمور سازمان جاسوسی شیلد شده و به تیم انتقام جویان پیوست.

اسکارلت جوهانسون این شخصیت را در فیلم‌های مرد آهنی (۲۰۰۸)، انتقام‌جویان (۲۰۱۲)، کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان (۲۰۱۵) و انتقام‌جویان: عصر اولتران (۲۰۱۵) بازی کرده است و قرار است در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (۲۰۱۶) هم به ایفای این نقش بپردازد.

مرد عنکبوتی، مرد آهنی، تور، هالک، مرد مورجه ای در نسخه تازه

مرد آهنی (Iron Man)
 
تونی استارک، میلیاردری صنعت گر و مهندسی نابغه، از جراحتی در سینه‌اش که در زمان اسارتش ایجاد شده است رنج می‌برد. وی توسط گروهکی گروگان گرفته شده و از او خواسته می‌شود در برابر آزادیش برای آن‌ها سلاح کشتار جمعی بسازد. تونی به جای این کار، زرهی قدرتمند برای خود می‌سازد تا از اسارت فرار کند. بعدها او از این زره استفاده می‌کند تا از زمین و انسان‌های‌بی گناه محافظت کند.

مرد آهنی به بازیگری "رابرت داونی جونیور" در فیلم مرد آهنی (۲۰۰۸) بر روی پردهٔ سینماها رفته است و به خاطر بازی بی‌نظیر داونی، وی در فیلم‌های هالک شگفت‌انگیز (۲۰۰۸)، مرد آهنی ۲ (۲۰۱۰)، انتقام جویان(۲۰۱۲) و مرد آهنی ۳ (۲۰۱۳) نیز در همین نقش حضور پیدا کرد. همچنین در فیلم‌های انتقام‌جویان: عصر اولتران (۲۰۱۵) و کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (۲۰۱۵) نیز بازی کرده است.

مرد عنکبوتی، مرد آهنی، تور، هالک، مرد مورجه ای در نسخه تازه

کاپیتان امریکا (Captain America)

این شخصیت فردی است به نام استیو راجر که علاقه دارد در جنگ شرکت کند اما به علت ضعف جسمانی نمی‌تواند و دولت آمریکا برای کمک به کشورش بروی وی آزمایش‌هایی انجام می‌دهد تا قدرت وی را افزایش داده و در جنگ‌ها از وی استفاده کند.

وی لباسی شبیه به پرچم ایالات متحده آمریکا بر تن دارد و به عنوان سلاح سپری در دست دارد که ضد گلوله است از آن استفاده می‌کند.

از روی این شخصیت دو فیلم ساخته شده‌است. اولین فیلم کاپیتان آمریکا نخستین انتقام‌جو که در ۲۲ ژوئیه ۲۰۱۱ منتشر شد و بعد آن در انتقام‌جویان که در ۴ مه ۲۰۱۲ منتشر شد نقش آفرینی داشت و همچنین در سال ۲۰۱۴ فیلم دوم کاپیتان آمریکا "سرباز زمستان" را روی پرده اکران برد. در هر سه فیلم کریس ایوانز در نقش کاپیتان آمریکا حضور داشته است و در فیلم انتقام‌جویان عصر اولتران نیز همین نقش را داشت.

مرد عنکبوتی، مرد آهنی، تور، هالک، مرد مورجه ای در نسخه تازه

مرد مورچه ای (Ant-Man)

در سال ۱۹۸۹ هنک پیم که یک دانشمند است از کمپانی شیلد استعفا می‌دهد چرا که متوجه می‌شود کمپانی قصد دارد تا تکنولوژی کوچک کردن مرد مورچه‌ای که او اختراع کرده است را تکثیر کند و او معتقد است که این تکنولوژی خطرناک است و تصمیم می‌گیرد تا زمانی که زنده است این اختراع را مخفی نگه دارد.

در سال ۲۰۱۵ پیم توسط دخترش هوپ و شاگرد سابقش درن کراس مجبور به ترک شرکت خودش می‌شود. کراس مشغول تکمیل کردن تکنولوژی لباس کوچک کننده‌ای موسوم به لباس زرد است و این موضوع پیم را نگران کرده است.

مرد مورچه‌ای ۱۷ ژوئیه ۲۰۱۵ به صورت سه‌بعدی و سه‌بعدی آی‌مکس در آمریکای شمالی اکران شد.

مرد عنکبوتی، مرد آهنی، تور، هالک، مرد مورجه ای در نسخه تازه

ثور (Thor)

این شخصیت با الهام از یکی از خدایان اساطیر اسکاندیناوی با همین نام ساخته شده است. او یکی از اعضای همیشگی تمام گروه های ابر قهرمانانه ی انتقام جویان بود. شرکت مارول از کاراکتر ثور در سریال های کارتونی، پوشاک، اسباب‌بازی، بازی های ویدئویی، کارت های بازی و فیلم استفاده کرد.
 
در سال ۲۰۱۱ فیلم ثور بر اساس همین شخصیت و داستان، به کارگردانی کنت برانا و بازیگری کریس همسورف در نقش ثور منتشر شد. همسورف در سال ۲۰۱۲ نیز در نقش ثور در انتقام‌جویان بازی کرد. همچنین قرار است او در سال ۲۰۱۳ همین نقش را در فیلم ثور: دنیای تاریک بازی کند. بر اساس رده بندی ۱۰۰ قهرمان برتر کتاب های کامیک آی جی ان، رتبه ی ۱۴ام متعلق به ثور می باشد.

مرد عنکبوتی، مرد آهنی، تور، هالک، مرد مورجه ای در نسخه تازه

مرد عنکبوتی (Spider-Man)
 
مرد عنبکوتی یکی از مطرح و پرطرفدارترین شخصیت های کمپانی مارول است که در ابتدا قرار نبود منتشر شود اما پس از اسرار نویسنده تبدیل به کمیک استریپ و پس از آن یکی از محبوب ترین فیلم ای ابرقهرمانی شد.
 
تا کنون پنج فیلم از شخصیت مرد عنکبوتی ساخته شده است. مرد عنکبوتی (۲۰۰۲)، مرد عنکبوتی ۲ (۲۰۰۴)، مرد عنکبوتی ۳ (۲۰۰۷)، مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز (۲۰۱۲) و مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۲ (۲۰۱۴) ساخته شده است.


انتهای پیام/









سبحان پورموسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
0
0
مرد عنکبوتی
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *