باید در بازی‌های تدارکاتی شرکت کنیم/ اکثر ملی پوشان آماده نیستند

5:20 - 07 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۵۷۴۹
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
پدیده بوکس ایران گفت: ما باید در رقابت‌های تدارکاتی و تورنمنت‌های بین‌المللی زیادی حضور داشته باشیم تا آمادگی خود را حفظ کنیم.
سجاد محمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص رقابت‌های شکست حصر آبادان اظهار داشت: این رقابت‌ها یک تورنمنت تدارکاتی ایده‌آل برای ما است و ملی‌پوشان برای حفظ آمادگی خود باید در اینگونه رقابت‌ها حضور پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه اکثر ملی پوشان نا آماده بودند، گفت: پس از رقابت‌های جهانی باکو تا الان تمرینات تیم ملی برگزار نشده و تقریبا تمام بچه‌ها نا آماده هستند. درست است که ما تمرینات خود را انجام می‌دهیم اما حضور در اردوهای تیم ملی از لحاظ جسمانی و روحی و روانی تاثیر بسزایی در آمادگی بوکسورها دارد.

وی ادامه داد: برای نخستین بار بود که در یک وزن بالاتر (56 کیلوگرم) بوکس می‌کردم و اعتراف می‌کنم کمی کمتر از حد تصور ظاهر شدم، البته دو دیدار ابتدایی خود را با پیروزی پشت سر گذاشتم اما سپس مصدوم شدم و ادامه رقابت‌ها را از دست دادم.

محمدپور در خصوص میزان آسیب دیدگی خود اظهار داشت: دست راستم دچار شکستگی خفیفی شده که فکر نمی‌کنم رفع این آسیب دیدگی زمان بر باشد و به امید خدا بزودی تمرینات خود را آغاز خواهم کرد.

پدیده بوکس ایران که در دیدار نهایی «علی دهقان» بوکسور تیم تهران، از کنار رینگ به کوچ این بوکسور مشغول بود، گفت: مربیگری هم عالمی دارد، واقعا استرس زیادی بر مربیان حاکم است و من که یک بار کنار رینگ نشستم این موضوع را به خوبی درک کردم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *