رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تقدیر استاندار لرستان از مامور وظیفه شناس

14:07 - 03 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۴۵۰۱
استاندار لرستان از مامور وظیفه شناسی که در جریان ناکام گذاشتن سارقان مسلح طلا فروشی مجروح شده بود،عیادت کرد.
به گزارش گروه جامعه ،هوشنگ بازوند  در عیادت از مامور وظیفه شناس پلیس که هدف گلوله سارقان مسلح طلافروشی خرم آباد قرار گرفت ولی آن ها را در سرقت ناکام گذاشت  گفت: امنیت حاكم در استان نتیجه تلاش و جانفشانی ماموران دلسوز پلیس است.
 
وی افزود: هم اكنون دلاور مردان نیروی انتظامی در این استان با اتكا به خداوند متعال و اقتدار و درایت تمام در خدمت مردم هستند و با تلاش و از خود گذشتگی مثال زدنی امنیت و احساس امنیت را در اختیار  مردم قرار داده اند.
 
 بازوند با بیان اینکه یکی از مهم ترین شاخصه هایی که پلیس دنبال می کند مقابله با سرقت است ،گفت: پلیس لرستان بحمدالله اشرافیت خوبی در این زمینه دارد و این قابلیت به گونه ای است که تامین امنیت در ذهن و عمل به خوبی رقم خورده است.
 
استاندار لرستان با اشاره به اینکه تمام دستگاه های اجرایی استان بایستی از ظرفیت خود در همكاری با نیروی انتظامی استفاده کنند ،افزود: فراهم شدن بستر و زمینه لازم برای تعامل و مشارکت روزافزون مردم با پلیس ضروری است.
 
 بازوند با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در نوک پیکان تولید امنیت قرار دارد، اظهار داشت: خدمات پلیس در راستای ارتقای امنیت و آرامش نوعی مجاهدت، ایثار، جهاد و فداکاری است و مردم نیز پلیس را متولی امنیت می شناسند.استاندار لرستان درعیادت از مامور مجروح پلیس استان ، دستورات لازم را در خصوص پیگیری درمان وی به رئیس بیمارستان صادر كرد.
 
گفتنی است، ساعت پنج بامداد امروز رئیس كلانتری 12خرم آباد به همراه ماموران پلیس حین گشت زنی در یكی از خیابان های شهر خرم آباد متوجه سر و صدایی در پشت بام یک طلا فروشی شدند و رئیس كلانتری یكی از ماموران را به محل مورد نظر اعزام کرد.
 
سارقان که در حال کندن سقف طلافروشی بودند  به محض مشاهده مامور ، به سمت وی شلیك و مامور نیز متقابلا اقدام به تیر اندازی کرد كه در این درگیری مامور پلیس مجروح و سارقان با استفاده از تاریکی شب از محل متواری شدند و در سرقت طلا فروشی نا كام  ماندند.

لازم به ذكر است ،سارقان  یک قبضه سلاح و تیغه خشاب از خود به جا گذاشتند و در این راستا اقدامات پلیسی جهت شناسایی و دستگیری آنها به طور ویژه در دستور كار است.
انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *