از تکذیب خبرخرید هواپیما از بوئینگ تا صدور مجوز فروش هواپیما به ایران/ قیمت واحدهای مسکن پردیس مشخص شد

15:32 - 02 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۴۱۴۶
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
هفته گذشته با وجود اینکه بسیار آرام سپری شد ولی خبرهای مربوط به خرید هواپیما و تعیین قیمت واحدهای مسکن پردیس در صدر خبرهای مهم قرار گرفت.
از تکذیب خبرخرید هواپیما از بوئینگ تا صدور مجوز فروش هواپیما به ایران/ قیمت واحدهای مسکن پردیس مشخص شدبه گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، هفته گذشته به واسطه تعطیلی در اواسط هفته بسیار آرام سپری شد تنها اتفاق خاص و مهم هفته اقدامات مربوط به خرید هواپیما توسط ایران است که در این رابطه خبرهای فراوانی شنیده شد تا جایی که با پیگیری میزان خبر خرید یک فروند هواپیما بوئینگ تکذیب شد و تنها اجاره یک فروند بوئینگ توسط  رضایی نیارکی مدیر عامل شرکت هواپیمایی نفت به تایید رسید.

به علاوه شب گذشته وزیر راه از صدرو مجوز برای فروش هواپیما به ایران خبر داد و گفت: تا پایان سال شاهد ورود هواپیماهای جدید خواهیم بود.

بر این اساس در اوایل هفته وزیر راه و شهرسازی در همایش هوانوردی کاپا به رشد 15 درصد ایرلاین‌های داخلی اشاره کرد و گفت: حمایت و تجهیز ناوگان هوایی کشو ر در دستور کار وزارتخانه است.

این در حالی این است که با وجود پشت سر گذاشتن اعیاد مختلف در هفته گذشته رئیس اتحادیه میوه و تره بار بازار میوه را همچنان کساد می‌داند و رئیس اتحادیه پرنده و ماهی خبر از ارزانی مرغ به واسطه خروج مردم از تهران با وجود نزدیکی به پایان تعطیلات می‌دهد.

همچنین بازار شیرینی با وجود اعیاد داغ‌تر از قبل شد در حالی که بازار آجیل و خشکبار جای خود را تا حد بسیار زیادی در سبد خانوارها ازدست داده است.

در هفته گذشته بسته شدن حساب سرخابی‌ها به واسطه بدهی مالیاتی یکی از اخبار مهم به شمار می‎آید.

در کنار این موضوعات، افزایش روز افرون قیمت برنج به عنوان یکی از اقلام پرمصرف سبد غذایی خانوارها آن‌ها را به رنج انداخته و قیمت هر کیلو برنج ایرانی به 13 هزار تومان رسیده است.

با این تفاسیر ارز آوری به واسطه صادرات محصولات کشاورزی یکی از موضوعات مهم دیگر در هفته گذشته بود که این‌بار صادرات کشمش 84 میلیون دلار ارز آوری برای کشور داشته است و خبر خوش این است که  65 کشور جهان پذیرای کشمش ایرانی هستند.

این در حالی است که در هفته گذشته مدیر عامل شهر جدید پردیس قیمت نهایی واحدهای این منطقه را اعلام کرد و گفت:قیمت مسکن پردیس گران نمی‌شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *