استقرار پلیس در اطراف 500 مدرسه پایتخت/ ترافیک روز شنبه 30 درصد افزایش می یابد

10:08 - 31 شهريور 1395
کد خبر: ۲۲۳۳۸۳
رئیس پلیس راهور تهران گفت: پلیس در اطراف 500 مدرسه که در معابر اصلی تهران قرار دارند، نیرو مستقر می کند.
استقرار پلیس در اطراف 500 مدرسه پایتخت/ بسیج امکانات برای تسهیل ترافیک اول مهربه گزارش خبرنگار گروه جامعه ، سردار تیمور حسینی صبح امروز در مراسم نواختن زنگ شکوفه ها در مدرسه شهید ابراهیمی میدان منیریه، اظهار داشت: برای سال تحصیلی جدید 500 مدرسه در معابر اصلی شناسایی شده است که از شنبه ماموران پلیس در اطراف آنها مستقر شده و این مدارس را پوشش ترافیکی می دهند.

وی ادامه داد: با تخلفات مدارس نیز برخورد خواهد خواهد شد. ماموران اجازه توقف دوبله و غیر مجاز را در اطراف مدارس نخواهند داد.

رئیس پلیس راهور تهران افزود: به والدین توصیه می کنیم که از سرویس مدارس در روزهای ابتدایی استفاده کرده و از توقف دوبله در اطراف مدارس برای پیاده کردن یا سوار کردن فرزندشان خودداری کنند.

حسینی تاکید کرد: پلیس با بسیج تمامی امکاناتش ترافیک اول مهر را مدیریت کرده و ترافیک در اطراف مدارس را ساماندهی می کند اما پیش بینی می کنیم ترافیک 25 تا 30 درصد افزایش یابد. برای رفع مشکل ترافیک توصیه پلیس همچنان استفاده از ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی از سوی شهروندان است.

به گفته وی طرح ویژه بازگشایی مدارس پلیس راهور تا 15 مهر اجرا می شود و در این زمان هرگونه کنده کاری و حفاری در سطح شهر ممنوع است.

رئیس پلیس راهور تهران از صدور کارت همیار پلیس برای دانش آموزان خبر داد و گفت: امسال برای تمامی دانش آموزان سال اول ابتدایی کارت همیار پلیس صادر می شود.
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *