رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بسته شدن دسترسی های اضطراری پل صدر بعد از اطلاع رسانی به شهروندان

19:30 - 27 شهريور 1395
کد خبر: ۲۲۲۰۴۱
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد بعد از اطلاع رسانی کامل به مردم مسیرهای دسترسی اضطراری به پل صدر در ساعت پیک ترافیک بسته خواهند شد.
به گزارش گروه جامعه ،مازیار حسینی درباره آخرین وضعیت مسیرهای دسترسی پل صدر وتونل نیایش گفت: محدودیت مسیرهای دسترسی به پل صدر اقدامی ضروری ولازم در جهت کنترل ترافیک محسوب شده و در حقیقت نوعی تنظیم عبور ومرور تلقی می شود.
 
وی با اشاره به اینکه مقدمات این تغییر مسیر در حال انجام است، گفت: همکاران در شرکت کنترل ترافیک در حال پیگیری و مذاکره با ارگان های مرتبط مخصوصا پلیس راهور هستند و بعد از اطلاع رسانی های لازم به شهروندان این اقدام انجام خواهد شد.
 
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردرای تهران با تاکید بر اینکه این اقدام فقط جبران اشتباه باز شدن مسیرهای اضطراری پل صدر نیست، گفت: هدف اصلی و مهم تر این حرکت نظم بخشی و مدیریت ترافیک شهری است.
 
به گفته حسینی، شهروندان باید بدانند در چه زمانی و از چه مسیری حرکت کنند تا زیر فشار ترافیکی دچار مشکل نشوند.
 
وی با تاکید بر اینکه این هدف جز با اطلاع رسانی هدفمند و دقیق مسیر نمی شود، گفت: اگر یک مسیری در زمان های نامشخص باز و یا بسته شود، این موضوع باعث سردرگمی شهروندان خواهد شد.
 
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردرای تهران  با تاکید بر تاثیر مقوله مدیریت سفر در کنترل ترافیک گفت: ما نیازمند ادبیات جدیدی در کنترل ترافیک به نام مدیریت زمان و مسیر سفر هستیم که با توجه به آمارها ساعت پیک ترافیک پل صدر در صبح و بعد از ظهر مشخص است.
 
وی با تاکید بر اینکه باید مسیرهای اضطراری باید تنها در ساعت مشخص پیک ترافیکی بسته شوند گفت: نکته مهم این است که نباید ساعت پیک ترافیک در هر روز تغییر کنند بلکه باید مسیرهای دسترسی در یک ساعت مشخص بسته و در بقیه ساعات باز باشند تا سردرگمی شهروندان به بار ترافیکی نیافزاید.
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *