تمهیدات برگزاری دربی 83/ از آمادگی اورژانس و آتش نشانی تا درخواست پلیس از تماشاگران

10:24 - 26 شهريور 1395
کد خبر: ۲۲۱۵۰۲
تمامی دستگاه های امدادی از جمله اورژانس، آتش نشانی، اتوبوسرانی و پلیس برای برگزاری دربی 83 آماده هستند.هواشناسی برای تهران در زمان برگزاری دربی وزش باد پیش بینی کرده است.
به گزارش خبرنگار گروه جامعه ،دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال تهران امروز در حالی برای بار هشتاد وسوم  برگزار می شود که در کنار مسئولان سازمان لیگ، دستگاه های امدادی، خدماتی و امنیتی برای برگزاری این بازی تمهیدات لازم را در نظر گرفتند.

حضور 50 نیروی اورژانس در ورزشگاه

حسن عباسی سخنگوی اورژانس تهران گفت: از ساعت 10 صبح امروز 14 گروه امدادی و درمانی اورژانس به همراه 50 پزشک و کاردان اورژانس در ورزشگاه حاضر می شوند.

همچنین 10 دستگاه آمبولانس، 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس و خودروهای فرماندهی اورژانس در اطراف ورزشگاه مستقر هستند.

وزارت ورزش زباله های داخل ورزشگاه را جمع آوری می کند

حسین جعفری مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: همانند دربی گذشته قصد داشتیم در ورزشگاه حاضر شده و به توزیع نایلکس در میان هواداران برای جمع آوری زباله بپردازیم. با وجود شکستی که در طرح قبلی خوردیم این بار وزارت ورزش اعلام کرد خودشان نظافت قبل و بعد بازی را انجام می دهند و سازمان مدیریت پسماند زباله دخالتی نکند. به همین دلیل ما هیچ دخالتی در بازی امروز نداریم و خودشان زباله ها جمع آوری می کنند.

خدمات اتوبوس رانی به تماشاگران سرخابی

با توجه به اینکه تعداد زیادی از تماشاگران از اتوبوس به ورزشگاه استفاده می کنند شرکت واحد اتوبوس رانی اعلام کرد: 200 دستگاه اتوبوس از سامانه های BRT تماشاگران را از میادین مهم تهران مانند امام حسین، انقلاب، خراسان، خاوران و صادقیه به ورزشگاه منتقل می کنند.

وزش باد در زمان دربی

فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در مورد وضعیت هوا در زمان برگزاری دربی گفت: تهران تا ظهر امروز روز گرمی را سپری می کند اما عصر امروز شاهد وزش باد و ایجاد گردوغبار خواهیم بود. پیش بینی می کنیم در زمان برگزاری دربی شاهد وزش باد و گاهی هوای نیمه ابری باشیم.

تماشاگران ساعت پایانی به ورزشگاه نیایند

سرهنگ اسد عابدی جانشین رئیس پلیس راهور تهران در مورد تمهیدات پلیس راهور برای دربی 83 گفت: ماموران صبح امروز در اطراف استادیوم و مسیرهای منتهی به آن حضور یافتند تمام پارکینگ های استادیوم تا ساعتی بعد باز می شود و پارکینگ خرگوش دره نیز در نزدیکی استادیوم برای پارک خودروها در نظر گرفته شده است.
تمهیدات  دستگاه ها برای برگزاری دربی 83/ از آمادگی اورژانس آتش نشانی تا درخواست پلیس از تماشاگران

وی ادامه داد: از تماشاگران می خواهیم در صورت امکان از ظرفیت مترو برای آمدن به ورزشگاه استفاده کنند و کسانی که بلیت تهیه کرده اند ساعت پایانی به ورزشگاه نیایند چنانچه براساس پیش بینی شاهد ترافیک خواهیم بود و ممکن است این افراد نتوانند وارد ورزشگاه شوند.

50 آتش نشان ایمنی دربی را تامین می کنند

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی نیز در مورد تمهیدات آتش نشانی برای دربی گفت: قبل از شروع مسابقه 8 خودرو منبع دار، یک گروه کامل نجات به همراه 50 نیروی آتش نشانی و 10 موتور سیکلت در داخل و خارج پارکینگ و اطراف ورزشگاه مستقر می شوند.

همچنین ایستگاه 20 که در اطراف ورزشگاه قرار دارد به صورت ویژه در آماده باش هستند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *