رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

خودرو سواری در پارکینگ آتش به پا کرد

17:15 - 24 شهريور 1395
کد خبر: ۲۲۱۱۲۱
آتش سوزی خودرو سواری در پارکینگ ساختمان مسکونی از سوی آتش نشانان مهار و خاموش شد.
خودرو سواری در پارکینگ آتش به پا کردبه گزارش گروه جامعه ، پس از اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 از سوی ساکنان یک ساختمان مسکونی، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت آتش نشانان ایستگاه 36 را ساعت 6 صبح امروز به خیابان لویزان، خیابان شهید شعبانلو رهسپار کرد.

حسین برزگر فرمانده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه، در مورد این حادثه گفت: در پارکینگ یک ساختمان مسکونی پنج طبقه، یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 از قسمت موتور آتش گرفته و دود ناشی از آتش سوزی همه قسمت های ساختمان را در بر گرفته بود.

وی با بیان اینکه آتش سوزی به سرعت در حال گسترش و سرایت به قسمت های دیگر پارکینگ بود، اضافه کرد: نیروهای عملیاتی بی درنگ به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول جریان برق و گاز ساختمان را قطع کردند و با استفاده از تجهیزات ویژه و لوله های آبرسانی خود را به کانون آتش سوزی رساندند و مشغول مهار شعله های آتش شدند.

این فرمانده آتش نشانی در ادامه افزود: همزمان گروه دیگری از آتش نشانان با بکارگیری تجهیزات تنفسی وارد راهروها و طبقات بالایی ساختمان شدند که خوشبختانه پس از جستجو مشخص شد هیچ کس در ساختمان محبوس نشده است.

برزگر خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از خاموش کردن کامل آتش سوزی خودرو سواری و ایمن سازی، محل حادثه را تحویل مدیریت ساختمان دادند و مأموریت خود را به پایان رساندند.
گفتنی است؛ علت بروز این آتش سوزی از سوی کارشناسان منطقه سه عملیات سازمان آتش نشانی تهران در حال بررسی است.
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *