رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

به كسب پیروزی مقابل نفت آبادان خوش بین هستم/ استقلال می‌تواند برنده دربی باشد

15:22 - 24 شهريور 1395
کد خبر: ۲۲۱۰۷۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
هافبک استقلال خوزستان گفت: برای بازی با نفت آبادان آماده هستیم و با روحیه خوبی برابر این تیم قرار خواهیم گرفت.

مهدی مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ، درخصوص بازی استقلال خوزستان مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: بعد از بازی با پدیده که به نتیجه مساوی دست پیدا کردیم، تیم شرایط خوبی برای تقابل با صنعت نفت آبادان دارد. از سوی دیگر حمایت‌های مالی استاندار هم کمک کرد با پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان تیم از نظر روحی و روانی شرایط به مراتب بهتر داشته باشد.

وی افزود: روی نقاط قوت و ضعف حریف در تمریناتی که انجام دادیم به خوبی کار کردیم و برای برد به میدان می‌رویم. بازی سختی است اما به نتیجه گرفتن و دست پر از زمین خارج شدن مقابل نفت آبادان بسیار امیدوار هستم.

هافبک استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که چقدر فکر می‌کند این شرایط حمایتی به خروج این تیم از بحران منتج و بتوانند نتایج سال قبل را جبران کنند، تصریح کرد: قطعا همین‌طور است و این موارد تیمی که پتانسیل تکرار قهرمانی سال گذشته را دارد بسیار از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی قرار می‌دهد

وی افزود: با این حال مسئله تعطیلات هم یکی از مشکلات استفلال خوزستان و دیگر تیم‌های حاضر در لیگ برتر است. ما هربار کار را شروع می‌کنیم و وقتی به اوج می‌رسیم لیگ تعطیل می‌شود و دوباره باید بدنسازی کنیم. این موضوع قطعا تیم‌ها را به خصوص تیمی مثل استقلال خوزستان که هجومی و سرعتی بازی می‌کند، اذیت خواهد کرد.

مومنی در پایان درخصوص دربی پایتخت اظهار داشت: دو تیم شانس زیادی برای پیروزی در این مسابقه دارند اما به نظرم استقلال با توجه به شرایط خاص این بازی که با دیگر بازی‌ها متفاوت است می‌تواند در این مسابقه برنده از زمین خارج شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *