رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پلیس باید به گفتمان انقلاب پایبند باشد

10:47 - 23 شهريور 1395
کد خبر: ۲۲۰۴۶۷
رئيس پليس پيشگيری گفت: در شرایطی که دشمن به دنبال تخریب جایگاه نظام است،وظيفه پليس در چنين وضعيتی شناسایی كانون های احتمالی بحران در حوزه های استحفاظی و پايبندی به توسعه گفتمان انقلاب است.
به گزارش گروه جامعه ،سردار محمد شرفی در نشست سراسری فرماندهان پلیس فرودگاه های كشور با اشاره به فاجعه منا اظهار کرد: این حادثه اوج بی کفایتی آل سعود را در مدیریت حج نشان داد.
 
وی در ادامه با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی افزود: پس از پیروزی انقلاب همه نهضت های آزادی بخش احساس كردند كه تكیه گاهی دارند، انقلاب ما صادر شد و مردم سراسر جهان آن را الگوی خویش قرار دادند، الگوی بی بدیلی كه بیان می كرد؛حق گرفتنی است و باید مقابل ظلم ایستاد.
 
رئیس پلیس پیشگیری ناجا ادامه داد: پس از انقلاب اسلامی به واسطه فراگیری بیداری اسلامی قدرت استكبار به خطر افتاد و در پی این روند نیز دشمنان به طور مداوم مترصد ضربه کشور ما هستند.
 
سردار شرفی بیان کرد: استکبار با تدوین اقداماتی به دنبال ایران هراسی و ایجاد موج های اعتماد زدایی از جمهوری اسلامی ایران است.
 
این مقام عالی انتظامی مطرح کرد: بازیگران بسیاری در صحنه های داخلی و خارجی در این توطئه‌ها درگیر هستند كه هدف آنها فرسایش سرمایه های اجتماعی، كاهش مقبولیت نظام، مشروعیت یابی كارهای خلاف قانون، نهادینه شدن الگوی تخریب به جای نقد منصفانه و ایجاد شكاف میان مسئولان است.

وی افزود: وظیفه پلیس در چنین وضعیتی شناسایی كانون های احتمالی بحران در حوزه های استحفاظی و پایبندی به توسعه گفتمان انقلاب است و ما باید با آمادگی نسبت به هرگونه اتفاق و دسیسه كه از طرف دشمنان برای بر هم زدن امنیت طراحی می شود با هوشیاری مقابله كنیم.
انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *