رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نیاز تهران به اتوبوس های دو کابین 840 میلیون تومانی/ ساخت امتداد بزرگراه یادگار امام در اولویت قرار می گیرد

5:10 - 18 شهريور 1395
کد خبر: ۲۱۸۵۰۶
رئیس شورای عالی استان ها گفت: کمبود شدید اتوبوس در تمام کلانشهرهای کشور به معضل جدی تبدیل شده و وزارت کشور باید در این راستا همکاری بیشتری با کلانشهرها داشته باشد.
مهدی چمران در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: طی 4 سال اخیر مدیریت شهری تهران حتی یک دستگاه اتوبوس نیز از وزارت کشور دریافت نکرده است و تمام اعتبارات مورد نیاز جهت خرید اتوبوس از طریق شهرداری تامین شده است.

وی افزود: هزینه خرید هر اتوبوس دو کابین برای مدیریت شهری 840 میلیون تومان است و اکنون شهر تهران به تعداد قابل توجهی اتوبوس دو کابین نیازمند دارد.

رئیس شورای عالی استان ها با اشاره به تعداد اتوبوس های فعال در پایتخت اظهارکرد: در شهر تهران کمتر از 7 هزار دستگاه اتوبوس فعالیت می کنند که برخی از این اتوبوس ها نیز فرسوده و یا در آستانه فرسودگی قرار دارند.

چمران ادامه داد: اگر قرار است وضعیت حمل و نقل عمومی شهر تهران بهبود پیدا کند باید حداقل 4 هزار دستگاه اتوبوس جدید وارد شهر تهران شوند.

رئیس شورای شهر تهران ساخت امتداد بزرگراه یادگار امام را یکی از اصلی ترین برنامه های مدیریت شهری دانست و تصریح کرد: ساخت امتداد بزرگراه یادگار امام یکی از اولویت های مدیریت شهری پایتخت است و با اتمام این بزرگراه، بزرگراه دیگری برای ساختن در پایتخت وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *