رزمایش مشترک هوایی "رژیم صهیونیستی" با امارات و پاکستان

10:03 - 13 شهريور 1395
کد خبر: ۲۱۶۶۲۹
مسئولان نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مانور نظامی مشترک این رژیم با امارات و پاکستان را که ماه گذشته تحت عنوان "پرچم سرخ" در آمریکا برگزار شده بود، تایید کردند.
رزمایش مشترک هوایی به گزارش سرویس بین الملل به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، سرلشگر "جیل" از نیروی هوایی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که با وجود نبود روابط دیپلماتیک میان اسرائیل و امارات و پاکستان، این مانور مشترک، مانوری حرفه‌ای و قابل ستایش بود.
 
وی که نام کاملش فاش نشده، افزود: این مانور برای رویارویی با یک تهدید جهانی واقعی نبود اما خلبانان پاکستانی و اماراتی به شیوه‌ای حرفه‌ای با خلبانان اسراییلی تمرین کردند.
 
در این تمرینات که برای اولین بار نیروهای هوایی اسراییل و امارات و پاکستان را دور هم جمع کرده بود، خلبانانی از آمریکا و اسپانیا هم حضور داشتند.
 
سایت روزنامه عبری زبان هاآرتص نیز به نقل از یک مقام عالی رتبه نیروی هوایی ارتش اسرائیل نوشت که جنگنده های صهیونیستی شرکت کننده در این رزمایش روز چهارشنبه به پایگاه های خود بازگشتند.
 
وی خاطرنشان کرد: ما آماده اجرای رزماش مشترک با هر طرفی که خواهان آن باشد، هستیم.
 
این رزمایش در پایگاه آمریکایی "راد بالگ" برگزار شد و علاوه بر نیروی هوایی امارات و پاکستان، نیروی هوایی اسپانیا نیز در آن شرکت کرده بود. در این رزمایش مشترک 8 فروند جنگنده اف 16 رژیم صهیونیستی شرکت کرده بودند و به مدت دو هفته به  طول انجامید.
 
/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *