ایران امن‌ترین کشور برای ورود گردشگران است/ ما اجازه ورود جاسوسان را نمی‌دهیم

14:56 - 02 شهريور 1395
کد خبر: ۲۱۳۱۰۳
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ایران از ضریب امنیتی بالایی برخوردار است و امن‌ترین کشور برای ورود گردشگران محسوب می‌شود.

ایران امن‌ترین کشور برای ورود گردشگران است/ ما اجازه ورود جاسوسان را نمی‌دهیممحمد صالح جوکار عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی پیرامون هشدار وزارت خارجه آمریکا به مردم این کشور که از سفر به ایران خوداری کنند اظهار کرد: این گونه اقدامات آمریکایی‌ها در واقع تداوم زنجیره پروژه ایران هراسی است و آمریکا درصدد است به نوعی به شهروندان خود القا کند که ایران امنیت لازم را ندارد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران امروز به دنیا اثبات کرده است از لحاظ امنیتی ضریب بالایی است که این موضوع به خوبی با توجه به مشکلاتی که در کشورهای منطقه وجود دارد مشخص است و ایران امن‌ترین کشور برای ورود گردشگران است.

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطر نشان کرد: امروزه دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران با اشرافی که بر منطقه و جهان دارند با هر گونه حرکت تروریستی که امنیت ایران را تهدید کنند مقابله می‌کنند.

جوکار اظهار کرد: این اقدام آمریکا و ایجاد یک عملیات روانی برای اینکه گفته شود در ایران امنیت وجود ندارد و آمریکایی‌هایی که به ایران سفر می‌کنند بازداشت می‌شوند صحت ندارد.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران تنها با افرادی که در پوششی دیگر اما به قصد جاسوسی به نفع اسرائیل و آمریکا به ایران ورود پیدا می‌کند برخورد می‌کند و اجازه نمی‌دهد که اطلاعات داخلی ایران از مرزهایش خارج شود.

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: علمیات روانی که آمریکا طی سالهای اخیر علیه ایران شروع کرده است و امروز به شکل‌های مختلف ادامه پیدا می‌کند راه به جایی نمی‌برد و ایران اجازه نمی‌دهد که جاسوسان آمریکایی اطلاعات ایران را از کشور خارج کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *