رشد پنج برابری فعالیت های نشر مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران

14:46 - 01 شهريور 1395
کد خبر: ۲۱۲۷۱۳
مدیر مسئول انتشارات مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران گفت: 84 درصد از فعالیت های حوزه نشر مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران طی دو سال اخیر رقم خورده و فعالیت های نشر مرکز 5 برابر شده است.
به گزارش گروه جامعه ، علی فرهادی با اشاره به افزایش پنج برابری فعالیت های صورت گرفته در فرایند اخذ مجوزهای نشر گفت: فعالیت های صورت گرفته پیرامون فرایند اخذ مجوزهاي لازم نشر شامل شابك، فيپا، مجوز ارشاد ، و اسپاري و اخذ اعلام وصول با سازماندهي صورت گرفته اعم از تدوين فرايند و اصلاح و به روز رساني آن متناسب با شرايط مركز مطالعات و برنامه ريزي شهر تهران به مدت حدود ده ماه در حال برنامه ريزي و اجرا بود.

وی افزود: در حال حاضر از يك وضعيت غیر قابل قبول به شرايط مناسبی به لحاظ كميت و كيفيت در خصوص فرایند چاپ و نشر رسیده ایم و نتیجه آن، خلق بی سابقه ثروت علمی در حوزه مدیریت شهری بود.

مدیر مسئول انتشارات مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران اظهارکرد: پرداختن و بررسي مجوزهاي گذشته و اصلاح آنها تا حد امكان زمینه ساز موفقیت های روز افزونی شده است تا جايي كه امروز با قاطعيت مي توانيم نسبت به اطمينان بخشي اين فرايند به لحاظ طي کردن به موقع و با كيفيت فرايند مذكور اطلاع رساني کنیم.

مدیر مسئول انتشارات مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران گفت: درسال 94 و 95 با مهندسی مجدد فرآیندهای نشر و آسیب شناسی آن و البته مکانیزه شدن فرآیند درخواست تا صدور مجوز های نشر، شاهد رونق گرفتن چاپ کتب هستیم.

فرهادی ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال جاری و با حمایت مولفین و مترجمین، محتوای حوزه مدیریت شهری بیش از پیش در بازار کتاب فراهم شود.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *