سی و یکمین برج نوری بوستان جنگلی لویزان نصب شد

2:40 - 25 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۹۶۰۱
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 از نصب برج نوری بوستان لویزان خبر داد و گفت: ایمنی بوستان های شمال شرق تهران با نصب برج های نوری افزایش می یابد.
به گزارش گروه جامعه ، حسین سیگارودی گفت: به منظور رفاه و آسایش هرچه بیشتر شهروندان و بهره کافی از محیط های تفریحی، بوستان های سطح منطقه به برج های نوری تجهیز می شود. در این راستا بوستان جنگلی لویزان به عنوان بزرگ ترین و پرترددترین بوستان جنگلی سطح منطقه به سی و یکمین برج نوری تجهیز شد.

وی افزود: به مناسبت فصل تابستان و به منظور استفاده هرچه بیشتر شهروندان از فضاهای تفریحی، در طرح جهادی نگهداشت شهر و بوستان ها، رفع مشکلات خاموشی بوستان ها در نواحی نه گانه در دستور کار قرار گرفت.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 با اشاره به سایر فعالیت های طرح جهادی نگهداشت شهری اضافه کرد: در ادامه فعالیت های انجام شده در بوستان ها می توان به نظافت و شستشوی وسایل بازی، آب نماها و سرویس های بهداشتی در بوستان های منطقه اشاره کرد.

وی در خصوص کاشت درخت و درختچه در سطح منطقه گفت: در راستای طرح آسمان آبی زمین پاک و توسعه فضای سبز شهری ، 4840 اصله درخت و درختچه به فضای سبز نواحی 7،8،6 و 5 افزوده شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *