بی نظمی در حوزه کارکنان شهرداری قابل پذیرش نیست/ اعتقادی به نظام مچ گیری نداریم

2:40 - 21 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۸۱۸۲
معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران گفت: در تلاش هستیم ضمن توجه بیش از پیش به سرمایه عظیمی به نام منابع انسانی، توزیع همگن و متناسب نیروهای متخصص را در مناطق 22 گانه داشته باشیم .

به گزارش گروه جامعه ، سیدجعفر تشکری هاشمی گفت: فعالیت کارکنان شهرداری پایتخت مانند رودخانه ای دائمی می باشد که سکون در ان باعث از بین رفتنش خواهد شد.

وی با بیان اینکه کارمندان شهرداری تهران به لحاظ نوع کار خود، ارتباطات تنگاتنگی با شهروندان دارند،افزود: کارکنان شهرداری پایتتخت باید به نقش خود در تمامی فعل و انفعالات زندگی روزانه شهروندان واقف باشند.

تشکری هاشمی با تاکید بر اینکه هم اکنون شهر تهران مسیر رشد و تعالی خود را با کمک و همراهی کارکنان شهرداری پایتخت طی می کند،گفت: کارکنان مدیریت شهری در پیشرفت های چشمگیر شهر تهران طی سال های اخیر، در تمامی حوزه ها نقش پررنگی داشته اند.

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه عدالت هیچگاه به معنی مساوات نیست، ادامه داد: در تلاش هستیم ضمن توجه بیش از پیش به سرمایه عظیمی به نام منابع انسانی، توزیع همگن و متناسب نیروهای متخصص را در مناطق 22 گانه داشته باشیم .

وی با هشدار به اینکه نباید بی نظمی و بی انضباطی در حوزه کاری کارکنان وجود داشته باشد، عنوان کرد: معتقدیم نظام مچ گیری، نظامی منطقی و قابل قبول نیست اما به کارکنانی که در آستانه خطر قرار می گیرند باید هشدار داد تا خدایی ناکرده دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *