اگر مشكل «رستاخیز» با ارشاد حل شود، قطعا از آن حمایت می‌كنیم

20:30 - 19 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۷۵۳۱
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
رئیس حوزه هنری گفت: ما در حوزه هنری امیدوار هستیم كه مشكلات موجود بر سر راه اكران فیلم «رستاخیز» رفع شود؛ زیرا از نظر ما هیچ مانعی برای اكران این فیلم وجود ندارد.
به گزارش گروه فرهنگی به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری درمورد موضع حوزه هنری پیرامون فیلم سینمایی «رستاخیز» آخرین ساخته احمدرضا درویش گفت: در جریان آخرین وضعیت و جزئیات مربوط به فیلم «رستاخیز» نیستم ولی آنقدر اطلاع دارم كه مراحل رفع مشكلات آن در حال سپری شدن است تا شاهد اكران این فیلم باشیم.
 
وی افزود: بر این اساس، امیدوار هستیم كه این مراحل هرچه زودتر انجام شود تا شاهد اكران «رستاخیز» در آینده ای نزدیك در سینماهای سراسر كشور باشیم. ما در حوزه هنری امیدوار هستیم كه مشكلات موجود بر سر راه اكران فیلم «رستاخیز» رفع شود. در حقیقت امیدواریم كه مشكلات آن‌ها با وزارت ارشاد حل و فصل شود؛ زیرا از نظر ما هیچ مانعی برای اكران این فیلم وجود ندارد.
 
مومنی شریف خاطرنشان كرد: در حقیقت اگر مشكلات فیلم با ارشاد حل شود ما هم در حوزه هنری بسیار خوشحال می شویم؛ زیرا وقتی فیلمی درمورد امام حسین (ع) و واقعه عظیم عاشورا باشد، چرا حوزه هنری از آن حمایت انجام ندهد؟ قطعا از آن حمایت می كنیم.
 
گفتنی است «رستاخیز» فیلمی است تاریخی، مذهبی و حماسی كه مقطع تاریخی مرگ معاویه تا شهادت امام حسین (ع) در روز عاشورا را روایت می‌كند. ماجرای این فیلم درباره جوانی به نام  بُكیر فرزند «حر بن یزید ریاحی» است كه قبل از پیوستن پدرش به كاروان امام حسین(ع) در تصمیمی بزرگ و طی یك روایت عاطفی، دل‌مشغولی اش را در سپاه حسین(ع) می بیند و این روند باعث می شود به سمتِ حسین بن علی(ع) گرایش پیدا كند.
 
شایان ذكر است كه آرش آصفی، حسن پورشیرازی، فرهاد قائمیان، پوریا پورسرخ، بابك حمیدیان، بهادر زمانی، یاور احمدی فر، بهنام تشكر، انوشیروان ارجمند، میرطاهر مظلومی، انوش معظمی، كوروش زارعی، علی عباسی و حمید جدیدی، جمال سلیمان از كشور سوریه، طلحت حمدی از كشور سوریه، داوود حسین از كشور كویت، جواد الشكرچی از كشور عراق، رضوان عقیلی از كشور سوریه و فادی ابراهیم و فواز سرور از لبنان از بازیگران این فیلم هستند.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *