رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تفاهم‌نامه همکاری هلال‌احمر و سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی

8:00 - 17 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۶۴۳۶
تفاهم‌نامه همکاری جمعیت هلال‌احمر و سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی به منظور تحقق اهداف جمهوری اسلامی ایران و همچنین بهبود فرآیندهای عملیاتی و اجرایی امضا شد.

به گزارش گروه جامعه ، به‌منظور همکاری‌های فراسازمانی و با هدف دسترسی به اهداف جمهوری اسلامی ایران و همچنین بهبود فرآیندهای عملیاتی و اجرایی، این تفاهم‌نامه فی مابین جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی دکتر سید امیرمحسن ضیائی (رئیس جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران) و سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی به نمایندگی امین دلیری (رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی) که در این تفاهم‌نامه به ترتیب«هلال‌احمر» و « سازمان اموال تملیکی» خوانده می‌شود، منعقد شد.

روش اجرایی شدن تفاهم‌نامه:

به منظور اجرایی‌شدن این تفاهم‌نامه مقرر شد کارگروهی مشترک متشکل از دکتر حسن ابوالقاسم گرجی و احمد اسماعیل‌زاده از طرف جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران و علی روحی علیایی و حسین قمری از سوی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تشکیل شود. کارگروه مذکور با تشکیل جلسات منظم نسبت به تعیین نیازهای طرفین به‌صورت فنی و کارشناسی اقدام کرده و مصوبات کارگروه با توجه به مفاد تفاهم‌نامه حاضر، اجرایی خواهد بود. بدیهی است مصوبات قبل از اجرا به استحضار و تایید روسای دو دستگاه خواهد رسید.

مدت تفاهم‌نامه:

مدت این تفاهم‌نامه از ابتدای شهریور سال 95 به مدت پنج سال بوده و بدیهی است در صورت رضایت طرفین و توافق آنها مدت مذکور قابل افزایش است. 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *