نجات مسافران گرفتار سیلاب تنگه واشی از مرگ

13:11 - 14 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۵۶۳۸
فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: مسافران گرفتار در سیلاب تنگه واشی با کمک پلیس و نیروهای امدادی از مرگ نجات پیدا کردند.
به گزارش گروه جامعه ،سرهنگ عبدالرضا ناظری اظهار داشت: عصر روز گذشته بارش شدید باران و تگرگ و جاری شدن سیل و سیلاب در منطقه توریستی و تفریحی تنگه واشی به مزارع و باغ های روستاییان آسیب زد.
 
وی با اشاره به اینکه این حادثه، زندگی صدها مسافر را مختل کرد افزود: کارکنان انتظامی شهرستان و پلیس راه فیروزکوه - دماوند با همکاری نیروهای امدادی هلال احمر ، راه و شهرسازی ، آب و فاضلاب و یاری روستاییان منطقه احساس امنیت و آرامش مجدد را برای مردم به ارمغان آوردند و مسافران گرفتار از بند سیلاب را رهایی بخشیدند.
 
سرهنگ ناظری ادامه داد: با بررسی عملکرد نیروی انتظامی شهرستان در سنوات قبل و حال نشان می دهد که نیروهای پلیس در خدمت رسانی به مردم همواره از هیچ کوششی دریغ نکرده و این مهم را برای خود افتخار می داند.
 
فرمانده انتظامی شرق استان تهران تصریح کرد: خوشبختانه این حادثه كه با حضور به موقع پلیس و دیگر نیروهای امدادی از همان ابتدای وقوع حادثه همراه بوده تلفات جانی برجای نگذاشته و از تردد خودروها برای پیشگیری از حوادث ناگوار توسط پلیس جلوگیری شد.
انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *