رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جلوگیری از برپایی نمایشگاه در مجموعه نمایشگاه بین المللی تهران

10:45 - 12 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۴۷۵۳
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید جلوی برپایی نمایشگاه در مجموعه نمایشگاه بین المللی تهران گرفته شود.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه ،مهدی چمران در دویست و هشتادویکمین جلسه شورای شهر تهران گفت: مسئله نمایشگاه بین المللی تهران بسیار جدی و سالها پیش در رابطه با جلوگیری از فعالیت در این نمایشگاه اقدام شده بود.

وی افزود: چندی پیش نیز درخصوص وضعیت این نمایشگاه نامه ای به مسئولان نوشته شده و آنها نیز مطرح کردند که نباید در مجموعه نمایشگاه بین المللی تهران نمایشگاهی برگزار شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به صدور ابلاغ از سوی دولت در سال 82 مبنی بر ممنوعیت برپایی نمایشگاه در مجموعه نمایشگاه بین المللی تهران خاطر نشان کرد: سال 82 پس از برگزاری یک جلسه تفاهمنامه به امضاء‌ رسید و آن زمان مقرر شد که یک مجموعه نمایشگاهی جدید در پایتخت دایر شود.

چمران ادامه داد: پس از آن تفاهمنامه مقدمات احداث مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب در دستور کار قرار گرفت واکنون که شاهد برپایی این نمایشگاه هستیم قرار شده در مجموعه نمایشگاه بین المللی ساخت وسازهای جدیدی صورت گیرد.

وی با اشاره به ترافیک سنگین محدوده بزرگراه چمران در زمان برپایی نمایشگاه بین المللی تهران اذعان کرد: در صورتی که قرار باشد در مجموعه نمایشگاه بین المللی نمایشگاه های جدیدی دایر شود شاهد تکرار مشکلات قبلی از جمله ترافیک شدید و زنجیره ای در محدوده بزرگراه چمران خواهیم بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *