تلاش کردیم «محجوب» و «ملایی» را در پر قو نگه داریم!/ عده‌ای برای ما حاشیه ساختند

4:30 - 12 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۴۵۴۲
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
مدیر تیم های ملی جودو گفت: هرگونه حاشیه را از تیم ملی دور کردیم و ملی‌پوشان را به اکثر اردوها و تورنمنت‌های تدارکاتی اعزام کردیم.
رضا رودکی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی میزان ضمن ایده‌آل دانستن وضعیت ملی‌پوشان المپیکی کشورمان، اظهار داشت: در این مدت ملی‌پوشان المپیکی خود را تقریبا در تمام اردوها و تورنمنت‌های پیش از المپیک شرکت دادیم و فکر می‌کنم این یک حرکت کم نظیر در تاریخ جودوی ایران بوده است.

وی افزود: مشکل لباس نداشتیم، پاداش‌ها را پرداخت کردیم، حواشی را به طور کل از تیم ملی دور کردیم و دیگر کاری نبوده که انجام نداده باشیم. تلاش ما این بوده که «محجوب» و «ملایی» را در پر قو نگه داریم تا در نهایت آرامش به تمرینات خود برسند.

مدیر تیم‌های ملی جودو در خصوص دعوت از مربیان داخلی برای کمک به تیم ملی گفت: درهای تیم ملی به روی همه باز است و ما سعی کردیم در این مدت از تمام مربیان نامدار کشور برای کمک به المپیکی‌ها دعوت کنیم که در این بین «خسروی نژاد» بدون هیچ چشم داشتی به کمک تیم ملی آمد و من از او تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: البته عده‌ای علاوه بر اینکه به ما کمک نکردند، در حد توانشان حاشیه هم ساختند و بر علیه ما مصاحبه کردند اما الان زمان این صحبت‌ها نیست و باید برای موفقیت در المپیک تمرکز داشته باشیم.

رودکی تصریح کرد: مربیان تیم ملی مدت‌ها روی نحوه مبارزه کردن حریفان محجوب و ملایی در المپیک با این دو نفر کار کردند و هیچ مشکلی بابت این موضوع وجود ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم دو نفره جودوی ایران می‌تواند طلسم مدال المپیک را بشکند، گفت: شرایط المپیک خاص است به طوری که برخی کشورها برای حضور موفق در این بازی‌ها 4 سال برنامه ریزی می‌کنند اما من قول می‌دهم که تیم ما با تمام وجود در تاتامی ریو ظاهر خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *