تشريح چگونگی ناامن كردن محيط راه آهن برای قاچاقچيان

23:50 - 07 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۳۰۵۳
رئیس پلیس آگاهی گفت: با همکاری پلیس راه آهن محیط اطراف این منطقه برای قاچاقچیان نا امن می شود.
تشريح چگونگی ناامن كردن محيط راه آهن برای قاچاقچيانبه گزارش گروه جامعه ،سردار محمد رضا مقیمی در مراسم رونمایی از سامانه خدمات رسانی به شهروندان ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته توسط رئیس پلیس و پرسنل راه آهن گفت: پلیس راه آهن دستاوردهای ارزشمندی در زمینه خدمات رسانی به مردم و جلوگیری از كاهش عددی قاچاق و افزایش ارزش ریالی آن داشته كه نشان دهنده رسیدن به اهداف نظام و تدابیر فرمانده كل در خصوص پرداختن به جرائم كلان است.
 
وی افزود: باید بتوانیم محیط راه آهن را برای قاچاقچیان،  ناامن كرده و با حضور مستمر و فعال بنا به خواسته مقام معظم كل قوا (مدظله) جلوی ورود كالا به كشور را بگیریم.
 
رئیس پلیس آگاهی ناجا با بیان اینكه در ماموریت های پلیس مقابله و كشف مهم نیست بلكه جلوگیری از ورود كالاهای قاچاق به كشور در راس برنامه های قرار دارد گفت: تمركز بر باندها و شبكه های كلان قاچاق كالا و ارز و تغییر رویكرد از كشف كالاهای خرد به كشف محموله های كلان، در جلوگیری از ورود كالای قاچاق به كشور موثر است.

سردار مقیمی ادامه داد: تعامل و همكاری سازنده پلیس راه آهن و آگاهی، و استفاده از ظرفیت های آموزشی و سامانه ها، توانمندی و موفقیت در ماموریت ها را افزای داده و مطمئناً در ایجاد امنیت در جامعه و پیشبرد اهداف كلان سازمانی نقش بسزایی دارد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *