صحنه نبرد با قاچاقچيان بايد به آنسوی مرز و نقطه توليد مواد مخدر منتقل شود

15:47 - 06 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۲۸۴۳
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدرناجا بر ضرورت انتقال صحنه نبرد با قاچاقچيان مواد مخدر در نقطه توليد تاکید کرد.
به گزارش گروه جامعه ،سردار مسعود زاهدیان در حاشیه نشست مشترك با استانداران خراسان رضوی، شمالی، جنوبی و همچنین استانداران هرات، نیمروز و فرا كشور افغانستان كه در مشهد برگزار شد گفت: ‌كشور افغانستان تولید كننده اصلی مواد مخدر در دنیا است و متاسفانه به علت همجواری ما با این كشور، آسیب های ناشی از تولید گسترده مواد مخدر را جمهوری اسلامی ایران با هزینه ای سنگین متحمل می شود.
 
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا افزود: در رابطه با قاچاق و ترانزیت مواد مخدر از خاك جمهوری اسلامی ایران با آسیب ها و تهدیدهای زیادی رو برو بوده ایم و هم اكنون آنچه باید اتفاق بیفتد انتقال صحنه نبرد و رویارویی جدی با قاچاقچیان مواد افیونی به نقطه تولید این مواد است.
 
سردار زاهدیان با اشاره به اینکه، این نشست با هدف كاهش ضایعات ناشی از كشت و تولید مواد مخدر افغانستان برگزار شده، تصریح کرد: باید در نحوه مقابله با قاچاق مواد مخدر و تغییر محل درگیری ها به نقطه تولیدگام موثری برداریم.
 
وی در خصوص برخورد با عاملان اصلی و سركردگان شبكه های تهیه و توزیع مواد افیونی اظهار داشت: هدف گیری عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر به خصوص در مناطق مرزی با اشرافیت اطلاعاتی بیشتر یكی از اولویت های اصلی پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجاست.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا، بیان داشت: ‌انسداد مرزها به عنوان یكی از اهدافی كه از گذشته آغاز شده در خراسان رضوی بسیار خوب و مطلوب تحقق یافته و در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر كشور كه با ریاست رئیس جمهور در روزهای اخیر برگزار شد 75 میلیارد تومان برای توسعه اقدامات مهندسی و انسداد مرزها با هدف گیری استان های شرقی به خصوص سیستان و بلوچستان اختصاص یافت و امیدواریم بتوانیم پروژه های در دست اقدام و ترمیم نقاط انسداد شده را به سرانجام برسانیم.
انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *