رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

قلع و قمع هزار متر از یک مجتمع مسکونی در منطقه یک/ سوال خود از شهردار را پس می گیرم

6:05 - 30 تير 1395
کد خبر: ۱۹۹۴۳۳
عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: درحال حاضر هزار متر از تخلفات یک مجتمع مسکونی واقع در منطقه یک تخریب شده و قرار است مابقی تخلفات بنا نیز در کمترین زمان ممکن تخریب شود.
قلع و قمع هزار متر از یک مجتمع مسکونی در منطقه یک/ سوال خود از شهردار را پس می گیرم

ابوالفضل قناعتی در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه ، گفت: سال گذشته تخلفی در رابطه با یک مجتمع مسکونی واقع در منطقه یک، خیابان شهید باهنر، ابتدای مژده در صحن شورای شهر مطرح شد.

وی افزود: در این ساختمان مقررات رعایت نشده و در شرایطی که پروانه صادر شده برای این بنا ساخت 5 هزار متر مربع ذکر شده بود، بیش از حد مجاز ساخت و ساز صورت گرفته و تخلفات گسترده بود.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به رای کمیسیون ماده 100 مبنی بر قلع و قمع اضافه بنای ساخته شده اظهار کرد: کمیسیون ماده 100 رای بر قلع و قمع اضافه بنا داده بود اما این رای اجرایی نمی شد.

قناعتی با اشاره به طرح سوال از شهردار تهران در رابطه با تخلفات صورت گرفته در این بنا خاطر نشان کرد: 15 روز پیش پس از پیگیری های مکرر صورت گرفته، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران طرح سوال از قالیباف در رابطه با تخلفات این ساختمان را امضا کرد.

وی ادامه داد: پس از امضای رئیس شورای شهر مبنی بر طرح سوال از قالیباف، هزار متر از اضافه بنای ساختمان واقع در منطقه یک تخریب شد و مقرر شده باقیمانده آن نیز هر چه سریعتر تخریب شود.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران از پس گرفتن سوال خود از شهردار تهران خبر داد و تصریح کرد: با توجه به اینکه قلع و قمع بنا در دستور کار قرار گرفت سوال خود از شهردار تهران را پس می گیرم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *