شهادت 23 شهید آتش نشان در حین عملیات / حضور آتش نشان ها به عنوان مدافع حرم

10:00 - 27 تير 1395
کد خبر: ۱۹۸۴۰۵
شهردار تهران گفت: 23 شهید آتش نشان در حین عملیات جان خود را از دست داده و همچنان نیز رشادتهای آتش نشانها ادامه دارد.
شهادت 23 شهید آتش نشان در حین عملیات / حضور آتش نشان ها به عنوان مدافع حرم

به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، محمد باقر قالیباف در مراسم تشییع پیکر علی قانع آتش نشان فداکار گفت: آتش نشانان در حین خدمت به مردم نیز خدماتی را ارائه کرده و در زمان هایی که لازم باشد برای حفظ جان شهروندان وارد عمل می شوند.

وی افزود: این عده وظیفه را به منافع شخصی خود ترجیح داده و برای کمک به هم نوع خود از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند.

شهردار تهران با اشاره به 23 شهید سازمان آتش نشانی اظهار کرد: امثال علی قانع ها وامید عباسی ها در سازمان آتش نشانی کم نبوده و 23 آتش نشان در حین عملیات جان خود را از دست داده اند.

قالیباف ادامه داد: در دوران دفاع مقدس نیز آتش نشانها حضور فعالی داشته و از میان آنها شهدا و جانبازهای زیادی تقدیم اسلام شده است.

شهردار تهران از حضور آتش نشانها به عنوان مدافعین حرم خبر داد و اظهار کرد: درحال حاضر نیز شاهد هستیم که آتش نشانها در صحنه حاضر بوده و به عنوان مدافع حرم در حال افتخار آفرینی هستند.

وی افزود: اگر امروز امنیت و ثباتی را در کشور شاهد هستیم به خاطر عزت و اقتدار شهدا و جانبازان است و به برکت خون این عده که در راه اسلام قدم برمی دارند اکنون در سایه امنیت زندگی می کنیم.

شهردار تهران با بیان اینکه همه موظف هستیم راه شهدا و خواسته های آنها را ادامه داده و اجابت کنیم اذعان کرد: همه ما مکلف هستیم که خواست شهدا که درحقیقت توجه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است را اجابت کرده و ادامه دهنده راه آنها باشیم.

قالیباف با اشاره به دو فرزند شهید به یادگار مانده از علی قانع آتش نشان فداکار بیان کرد: طاها و یاسین دو فرزند شهید آتش نشان فداکار علی قانع هستند که امیدوار هستیم آنها با اقتدار در کشور زندگی کرده و ادامه دهنده راه پدر خویش باشند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *